اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل:

جایگاه آموزش متوسطه شهرستان خلخال در استان سوم است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال در رشد آموزش متوسطه جایگاه سوم استان را داراست.

جایگاه آموزش متوسطه شهرستان خلخال در استان سوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طوس احمدی‌حصار ظهر امروز در جلسه تحلیل وضعیت آموزش متوسطه شهرستان خلخال با اشاره به وجود 370 مدرسه متوسطه در استان جایگاه شهرستان خلخال در حوزه آموزش متوسطه را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون رتبه سوم آموزش متوسطه استان متعلق به شهرستان خلخال است و این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال 57 درصد رشد نسبت به سال قبل از سال اول متوسطه داشته‌ایم و در مقطع متوسطه در رشته کار و دانش نیز 61 درصد رشد مشاهده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل ضمن اشاره به تقویت و فعال شدن کارگروه‌های درسی متوسطه شهرستان‌ها افزود: اصلی‌ترین مرحله‌ای که دانش‌آموزان به رشد نهایی علمی و آموزش می‌رسند مقطع متوسطه است که امسال نیز شاهد درخشش در رتبه کنکور شهرستان‌ها و استان بودیم به طوری که استان اردبیل در کنکور رتبه 12 کشور را داراست.

احمدی‌حصار بر استمرار ارتقای سطح آموزش متوسطه در تمامی رشته‌های موجود عمومی و تخصصی تاکید کرد و از معاونین آموزشی مدارس متوسطه و دبیران فعال در دبیرستان‌ها خواست بر کیفیت آموزشی دروس تدریسی بیفزایند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استان اردبیل در مقطع متوسطه بیش از 47 هزار دانش‌آموز دارد که 37 هزار نفر آن در مدارس روزانه و 10 هزار نفر این دانش‌آموزان در مدارس بزرگسالان مشغول به تحصیل در مقطع متوسطه هستند.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول