اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

تحصیل 15 هزار دانش‌آموز پناهنده در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از جمعیت 540 هزار نفری دانش‌آموزی استان کرمان 15 هزار نفر دانش‌آموز پناهنده هستند.

تحصیل 15 هزار دانش‌آموز پناهنده در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در دیدار با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که انسان‌دوستی و تعلیم و تعلم در آن عبادت محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت عیسی(ع) مسیح و سال نو میلادی گفت: ما آرزوی ما این است که مردم تمام کشورها در صلح و دوستی و آرامش زندگی کنند.

شیخ‌بهایی به جمعیت 540 هزار نفری دانش‌آموزی استان کرمان اشاره کرد و گفت: از این جمعیت 15 هزار نفر از آنها دانش‌آموز پناهنده هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: همکاران ما در سراسر استان به ویژه جایی که دانش‌آموزان پناهنده هستند با کمال میل حضور پیدا می‌کنند و بچه‌های افغانی را مثل بچه‌های خود دوست دارند.

وی ضمن تشکر از کمک‌های مالی انسان‌دوستانه کشورهای اروپایی و آسیایی نسبت به پناهندگان گفت: حضرت محمد(ص) و حضرت عیسی ‌مسیح(ع) پیامبران مهر و رحمت هستند و این نشانه‌ها در میان پیروان و ادیان آنها به خوبی دیده می‌شود و آنها را به هم پیوند می‌دهد.

شیخ‌بهایی به اجرای سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: امسال بر اساس مطالبه مقام معظم رهبری تحول بزرگی در آموزش و پرورش به وجود آمد و اجرای نظام آموزشی شش، سه، سه، قطره‌ای از این تحول است.

وی همچنین به هوشمندسازی مدارس و استفاده از فناوری‌های نوین در کلاس درس دانش‌آموزان در راستای اهداف سند تحول بنیادین پرداخت و گفت: تمام این اقدامات برای تسهیل در آموزش است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول