اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی:

ساده‌زیستی در مسائل فرهنگی در دستور کار مشاوران جوان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مشاوران جوان باید ساده‌زیستی در مسائل فرهنگی را در دستور کارهای خود قرار دهند.

ساده‌زیستی در مسائل فرهنگی در دستور کار مشاوران جوان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر عصر امروز در نشست صمیمی با مشاوران جوان استان اظهار کرد: مشاوران جوان باید تلاش کنند تا ساده‌زیستی در مسائل فرهنگی را مد نظر داشته باشند.

وی وجود ولایت فقیه را مهم‌ترین نعمت خدادادی در انقلاب اسلامی دانست و افزود: بدون ولایت فقیه امروز از توفیقات انقلاب خبری نبود.

وی با بیان اینکه عدم وجود ولایت فقیه در تمامی مملکت‌ها به عنوان یک نقص مطرح است، ادامه داد: امروز اگر کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری دارند به اهداف خود می‌رسند به دلیل ولایتی است که مد نظر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به وجود استقلال فرهنگی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در صورت عدم وجود استقلال فرهنگی امروز مشکلات عدیده‌ای را در سطح کشور شاهد بودیم.

مطهری‌فر علم‌آموزی را از توفیقات بزرگ دیگری در انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: علم امروز، ما را به جایگاه رفیعی رسانده است.

*امروزه بحث ایثار و شهادت مورد غفلت واقع شده است

وی با بیان اینکه امروزه بحث ایثار و شهادت مورد غفلت واقع شده است، گفت: تدین و دین‌داری در انقلاب فرهنگی باید به عنوان یک ارزش مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ولی فقیه را حافظ استقلال فرهنگی دانست و افزود: اگر بنا باشد خروجی مثبتی از استقلال فرهنگی داشته باشیم بدون وجود ولایت فقیه امکان‌پذیر نخواهد بود.

مطهری‌فر خنثی شدن فتنه 88 را نیز به دلیل وجود ولایت فقیه و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: تداوم انقلاب نیز به وجود ولایت فقیه بستگی دارد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها قصد دارند خودباختگی را در بین ملت‌ها ترویج دهند، افزود: آنها در صدد هستند خودباوری را در بین جوانان از بین برده و خودباختگی را جایگزین آن کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بر جدی گرفتن امر به معروف و نهی از منکر نیز در بین مشاوران جوان تأکید کرد و یادآور شد: اگر در جامعه‌ای امر به معروف به فراموشی سپرده شود به طور یقین آن جامعه دچار انحراف می‌شود.

انتهای پیام/69002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول