اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان:

بنگاه‌های صنعتی و معدنی شناسه کسب و کار بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: همه اشخاص و بنگاه‌های صنعتی، معدنی و صنفی موظف به دریافت شناسه کسب و کار از طریق مراجعه به سامانه بهین‌یاب هستند.

بنگاه‌های صنعتی و معدنی شناسه کسب و کار بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده یکشنبه شب در نشست با مسئولان واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با همه ظرفیت و توان برای بهبود وضعیت بازار تلاش می‌کند و در این مسیر هیچ کوتاهی انجام نمی‌شود.

وی افزود: نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها و برخورد با گرانفروشان و کم‌فروشان از اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از ساماندهی اصناف در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور یکپارچه‌سازی اطلاعات حوزه صنعت، معدن و تجارت و پرهیز از ورود داده‌ها و اطلاعات موازی و نیز تسهیل کار مراجعان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، همه اشخاص و بنگاه‌های صنعتی، معدنی و صنفی موظف به دریافت شناسه کسب و کار از طریق مراجعه به سامانه بهین‌یاب هستند.

محمدزاده تصریح کرد: همه واحدهای صنعتی بالای 50 نفر و همه واحدهای معدنی موظف هستند آمار تولید، توزیع، ذخیره، اشتغال و صادرات خود را به همراه سایر اطلاعات مورد نیاز به صورت ماهیانه و از طریق سامانه بهین‌یاب، در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و همچنین سایر واحدها نیز موظف هستند آمار و اطلاعات تولید، اشتغال و صادرات خود را هر سه ماه یکبار و از طریق سامانه اعلامی در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.

محمدزاده گفت: ارائه هرگونه خدمات به واحدهای فاقد شناسه و یا واحدهایی که شناسه آنها غیرفعال شده است تا زمان فعال شدن ممنوع است.

وی یادآور شد: تمامی واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی در مهلت تعیین شده و برای تسهیل در امور خود نسبت به مراجعه به سامانه اقدام کنند.

این مسئول افزود: تمام واحدهای صنفی موظف به ارائه آمار مورد نیاز در زمان‌های مشخص شده هستند و با واحدهایی که آمار را ارائه ندهند، برخورد می‌شود.

محمدزاده اذعان داشت: برای رشد و پیشرفت صنایع و اصناف دشتستان برنامه‌ریزی شایسته‌ای انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول