اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض موسوی‌نژاد به عملکرد مسئولان در سیل دشتستان

نماینده دشتستان را از جلسه ستاد بحران حذف کردند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین استانی و همچنین مسئولین ستاد بحران به دلیل اعتراض شدید نسبت به عملکرد مسئولین ارشد استانی، تصمیم به حذف این جانب در جلسات ستاد بحران گرفته‌اند.

نماینده دشتستان را از جلسه ستاد بحران حذف کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از دفتر نماینده دشتستان در مجلس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد اظهار داشت: بارش‌ و سیلاب هفته گذشته شهرستان دشتستان سبب بروز خسارت جانی و مالی شدیدی به مردم دشتستان شد و رفع این مشکلات در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی، لوازم خانگی، مسکن و ابنیه، راه‌ها، تاسیسات، آب، برق، مخابرات، دام و طیور و عشایر خسارات شدیدی به مردم این شهرستان وارد شد و مسئولان باید سریعا خسارت را جبران کنند.

موسوی‌نژاد با تشکر از اقدامات سپاه و بسیج در رفع مشکلات سیل‌زدگان دشتستان بیان داشت: مسئولان شهرستان دشتستان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از بدو وقوع حادثه در منطقه حضور یافتند و به پیگیری مسائل و مشکلات مردم شهرستان پرداختند که از تلاش‌های ایشان تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: علی‌رغم عمق بحران متالم شدن مردم شهرستان دشتستان از وقوع سیل و از بین رفتن جان عزیزانشان و خسارات شدید به اموالشان، مسئولان استانی و کشوری عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان دادند که موجب اعتراض شدید مردم شریف این شهرستان شده است.

این مسئول اذعان داشت: پس از وقوع این حادثه عظیم هیچ یک از مسئولان و مقامات کشوری حتی پیام تسلیتی در ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان ارسال نکردند که مردم احساس کنند مسئولان در غم ایشان شریک‌اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم شهرستان دشتستان تلخی سیل و اتفاقات ناگوار را تحمل می‌کنند ولی تبعیض و بی عدالتی را تحمل نمی‌کنند.

موسوی‌نژاد گفت: متاسفانه هیچ یک از وزرا یا معاونین رئیس جمهور پس از وقوع سیل در منطقه حضور نیافتند و تنها وزیر محترم جهاد کشاورزی یکی از معاونین خود را اعزام کرد و سوال بنده از مسئولان کشوری این است که آیا تفاوتی بین سیلاب دشتستان و دیگر مناطقی که سیلاب و حادثه می‌شوند وجود دارد؟

وی ابراز داشت: هم‌اکنون مردم دشتستان در نابسامانی شدید زندگی می‌کنند و انتظار می‌رود با اقدامات جهادی و عاجل مسئولان وضعیت مردم شریف دشتستان بهبود یابد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه وزارت کشور که ماموریت مدیرت بحران را بر عهده دارند تنها به اعزام یک نفر آن هم معاون حوادث غیر مترقبه اقدام کرد و تاکنون مسئولان این وزارتخانه حاضر به پاسخ دادن به نماینده شهرستان دشتستان نبوده‌اند.

موسوی‌نژاد با اشاره به اقدام مسئولان مبنی بر حذف نماینده دشتستان از جلسات ستاد بحران گفت: مسئولین استانی و همچنین مسئولین ستاد بحران به دلیل اعتراض شدید نسبت به عملکرد مسئولین ارشد استانی و انتقال اعتراضات و فریادهای به‌حق مردم سیلاب‌زده دشتستان، تصمیم به حذف این جانب در جلسات ستاد بحران گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از مسئولان محترم سوال دارم آیا مشکلات متعدد مردم محروم، مظلوم و خسارت دیده با عدم حضور و هماهنگی نماینده شهرستان دشتستان حل می‌شود؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در زمینه سیل دشتستان بیان داشت: صدا و سیما در این خصوص عملکرد ضعیفی داشت و در بازتاب خسارات و مشکلات ناشی از سیل در رسانه ملی هیچ اهتمامی به خرج نداد، معلوم نیست باید چه اتفاقی برای مردم بیافتد که آقایان رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول