اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

لاریجانی خواستار جبران خسارت سیل در دشتستان شد

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جلسه امروز بر لزوم جبران خسارات وارده بر شهرستان دشتستان تأکید کرد.

لاریجانی خواستار جبران خسارت سیل در دشتستان شد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سیل اخیر در شهرستان دشتستان خسارات بسیار زیاد و جبران‌ناپذیری به شهرستان وارد کرد و به زیرساخت‌های شهرستان، زیان بسیار زیادی وارد ساخت.

وی افزود: رایزنی بسیار زیادی با مسئولان ارشد کشوری و نمایندگان مجلس انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد جبران خسارات وارده باشیم.

نماینده دشتستان در مجلس از دستور لاریجانی بر جبران خسارت سیل‌زدگان دشتستان خبر داد و اذعان داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری و جبران خسارات وارده به مردم دشتستان تأکید کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: رئیس مجلس با تسلیت جان باختن پنج نفر در سیل اخیر از کمیسیون عمران مجلس خواست پیگیری لازم را انجام دهد تا مسئولان وزارت کشور سریع‌تر مشکلات این منطقه را رفع کنند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون مردم دشتستان نیازمند کمک مسئولان ارشد استان و کشور هستند و امیدوار هستیم با تأکید ارزشمند ریاست مجلس این مهم جنبه عملیاتی به خود بگیرد و شاهد جبران خسارات و زیان‌های وارد شده به دشتستان باشیم.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول