اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته صورت گرفت

امدادرسانی به 60 حادثه‌دیده سیل و برف در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از امدادرسانی امدادگران هلال‌احمر به 60 نفر از حادثه‌دیدگان سیل، برف و کولاک در این استان خبر داد.

امدادرسانی به 60 حادثه‌دیده سیل و برف در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی محمدپور ظهر امروز در جمع مدیران جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه 14 سال است که خراسان‌جنوبی با خشکسالی‌های پی‌در‌پی و مخرب دست و پنجه نرم می‌کند اما در 24 ساعت گذشته بارندگی شدیدی این استان را در برگرفت که سبب سیل گرفتگی برخی مناطق شد.

وی به بارندگی 15 میلیمتری در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در 24 ساعت گذشته به 60 حادثه‌دیده در سیل، برف و کولاک امدادرسانی کردند که از این تعداد 58 نفر گرفتار در حوادث برف و کولاک و دو نفر نیز گرفتار سیل شده بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 9 تیم عملیاتی امداد و نجات به مناطق مختلف استان اعزام شدند، تصریح کرد: در عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل، برف و کولاک 30 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

محمدپور ادامه داد: در این عملیات‌ها سه آمبولانس اعزام شده و چهار مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.

وی، سرعت عمل امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی را در رسیدن به صحنه حوادث بسیار عالی دانست و افزود: میانگین حضور در صحنه حوادث یاد شده از زمان اطلاع به هلال‌احمر تا حضور در صحنه، 5 دقیقه و 30 ثانیه بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی مجموع حوادث به وقوع پیوسته در 24 ساعت گذشته را شش مورد اعلام کرد و گفت: یک حادثه برف و کولاک، دو حادثه جاده‌ای، یک حادثه سیل و آبگرفتگی و یک حادثه شهری گزارش شده است.

انتهای پیام/69005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول