اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان خبر داد

‌ ایجاد رشته سازه‌های آبی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان از ایجاد رشته سازه‌های آبی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان خبر داد.

‌ ایجاد رشته سازه‌های آبی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه زنجان

محمدرضا عظیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ایجاد رشته اصلاح نباتات- ژنتیک بیو متری، اصلاح نباتات- ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک، بیوتکنولوژی کشاورزی، بیماری‌شناسی گیاهی، زراعت- فیزیولوژی گیاهان زراعی، علوم باغبانی ـ فیزیولوژی و اصلاح درختان میوه در مقطع دکتری از فعالیت‌های دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد همکاری با پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است، افزود: انعقاد قرارداد همکاری با پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان از انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه واخنینگن هلند خبر داد و افزود: افزایش قابل قبول درصد مقالات ارائه شده توسط اعضای هیئت علمی دانشکده از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

وی آماده‌سازی مجلات علمی برای ارزیابی علمی – پژوهشی و ISC  را از فعالیت‌های این دانشکده دانست و افزود: ‌تجهیز آزمایشگاه‌های دانشکده از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

عظیمی با اشاره به جذب هیئت علمی در رشته‌های مختلف برای افزایش نسبت استاد به دانشجو تصریح کرد: همکاری با ارگان‌های اجتماعی به ویژه سازمان جهاد کشاورزی در زمینه‌های تحقیقات و توسعه علوم کاربردی از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

وی با بیان اینکه جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور طرح آمایش آموزش عالی استان زنجان از فعالیت‌های این دانشکده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ارتقا و تبدیل وضعیت همکاران هیئت علمی از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان ادامه داد: دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان با سابقه و تجربه چندین سال همراه با سایر واحدهای دانشگاه با انجام فعالیت‌هایی از جمله ایجاد رشته‌های جدید، انعقاد قراردادهای مختلف با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخلی و خارجی نقش بسزایی در ارتقای رتبه دانشگاه دارد.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول