اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

مسئولان مکلف به رعایت قوانین شهر‌سازی باشند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان شهرداری، سازمان نظام مهندسی و راه و شهر‌سازی باید تمام قوانین را در راستای توسعه شهری رعایت کنند.

مسئولان مکلف به رعایت قوانین شهر‌سازی باشند

کریم نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مشکلات و مباحث درمانی معلولان در سطح جامعه باید برطرف شود و قشر معلول باید همانند افراد عادی از امکانات عمومی موجود در سطح شهر استفاده کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی متولی رسیدگی به مباحث درمانی معلولان موجود در سطح جامعه است، اضافه کرد: مجموعه بهزیستی نیز به عنوان متولی رسیدگی به مباحث پس از درمان معلولان است و این مجموعه باید در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به این افراد اقدامات لازم را انجام بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی برای معلولان  باید در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد، تصریح کرد: همچنین مسئولان شهرداری، سازمان نظام مهندسی و راه و شهر‌سازی باید تمام قوانین را در راستای توسعه شهری رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز معلولان از توانمندی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف برخوردار هستند، ادامه داد: اما این توانمندی‌ها نباید به فراموشی سپرده شود و غفلت و بی‌توجهی مسئولان به این افراد سبب افزایش مشکلات و بیماری‌های آنها می‌شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه معلولان نقش پر‌رنگی در راستای سازندگی کشور دارند، تاکید کرد: در حال حاضر مناسب‌سازی یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات معلولان در سطح جامعه است و اعتبارات مورد نیاز باید برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر‌ها اختصاص داده شود.

وی افزود: با اعتبارات محدود موجود در اختیار شهرداری و بهزیستی نمی‌توانیم به تمام مشکلات و نیاز‌های معلولان در سطح جامعه رسیدگی کنیم و معلولان برای زندگی در جامعه به پشتوانه قانونی نیاز دارند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول