اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهرداران گرگان انجام می‌شود

تشکیل کمیته مشاوران توسعه شهر گرگان

خبرگزاری فارس: کمیته مشاوران توسعه شهر گرگان به منظور بهره‌گیری از تجربیات مفید مدیران شهری در شورای اسلامی شهر گرگان تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته مشاوران توسعه شهر گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کمیته مشاوران توسعه شهر گرگان صبح امروز با هدف انجام اقدامات برنامه‌ریزی شده و مستمر و استفاده موثر از تجربیات شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران سازمان‌های شهرداری و جلب حمایت‌های فکری و تجربی آنان و تشریک مساعی در پایش مستمر وضعیت شهر در راستای ارتقای توسعه کمی و کیفی در مسیر توسعه پایدار گرگان در شورای اسلامی شهر گرگان تشکیل می‌شود.

رویکرد این کمیته نیازسنجی و همکاری در برنامه‌های توسعه و ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، همکاری برای بهبود روش‌ها و توسعه عرضه خدمات به شهروندان، ارائه پیشنهادات اصلاحی و مشارکت در طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و....در راستای توسعه کالبدی و فرهنگی شهر، ارائه پیشنهاد و کمک به برنامه‌ریزی مدیریت شهری از طریق بازخورد نتایج و تجربیات در چارچوب مقررات مربوطه، ارائه پیشنهاد به شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص بودجه سالانه و طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی و تقویت پل ارتباطی بین شورا و شهرداری، مردم و مسئولان و اظهار نظر در مورد عملکرد شهرداری و شورا است.

اعضای این کمیته تمام شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری که پس از انقلاب اسلامی در شهر گرگان انجام وظیفه کرده‌اند، هستند.

گفتنی است آیین‌نامه داخلی این کمیته برای اجرایی شدن در حال تهیه و تدوین است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول