اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

آماده اجرای طرح گردشگری سلامت در بیله‌سوار هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار بر اجرای کامل طرح گردشگری سلامت در این شهرستان اعلام آمادگی کرد.

آماده اجرای طرح گردشگری سلامت در بیله‌سوار هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت:‌ بعد از لغو روادید روزانه به طور متوسط 2 هزار و 500 الی 4 هزار نفر از اتباع آذربایجان از طریق گمرک بیله‌سوار به استان تردد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: چهار کمیته با مسئولیت معین با حضور مدیران کل در شهرستان بیله‌سوار برای ساماندهی این مسافران تشکیل شد اما به دلیل برخی مشکلات موجود آن طور که انتظار داشتیم کمیته چهار‌گانه خروجی مثبتی نداشت.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار ساماندهی مسافران ورودی از بیله‌سوار را بسیار مهم اعلام کرد و یادآور شد: در تصمیم کارگروه استانی اتاقی برای این امر در نظر گرفته شده و با هدف ایجاد گردشگری سلامت، پزشک نیز برای این کار از بخش خصوصی و شرکت سفید لقمان جذب شده است.

زیبانژاد با اشاره به اینکه نبود سایت مسافرتی و دفتر مسافر‌پذیری مشکلاتی را برای خود گردشگران نیز فراهم آورده است، گفت: هر راننده به هر نحوی که دلش می‌خواهد کرایه‌ها را اعمال و اخذ می‌کند که این نابسامانی‌هایی را در حوزه گردشگری و بحث ورود مسافران پدید آورده است.

این مسئول به تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی این پدیده اشاره کرد و بیان داشت:‌ ما پیشنهاد می‌دهیم تا دفتر مسافرتی تشکیل شود تا رانندگانی که دلال‌هایی را برای جذب مسافر اجیر کرده‌اند اجازه فعالیت نداشته باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه با تمام امکانات شهرستان آماده اجرای طرح‌های ساماندهی هستیم، افزود: در صورت تشکیل جلسه با مسئولان و دست‌اندرکاران این طرح و طرح گردشگری سلامت ما اعلام آمادگی می‌کنیم تا ساماندهی این مسافران هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زیبانژاد در پایان سخنان خود قابلیت‌های گردشگری شهرستان بیله‌سوار را نیز یادآور شد و تصریح کرد: ما علاوه بر این امر آماده پذیرش، اسکان و پذیرایی از مسافرانی که با هدف گردشگری به استان و شهرستان وارد می‌شوند را نیز داریم تا بتوانیم زوایای پنهان و مختلف گردشگری این شهرستان را به کشور و دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول