اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی

مشکلات روستاهای بخش آبگرم بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شواری اسلامی مشکلات روستاهای بخش آبگرم شهرستان آوج بررسی شد.

مشکلات روستاهای بخش آبگرم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین جلسه بررسی مشکلات روستایی شهرستان آوج ظهر امروز در مسجد جامع ارتش‌آباد بخش آبگرم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی صالحی در این جلسه با اشاره به فضائل و حسنات نیکی به دیگران اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم تأکید و سفارش ویژه‌ای را به امر خدمت‌رسانی و تلاش برای ایجاد روابط حسنه بین انسان‌ها کرده است و لازم است در این خصوص همه افراد تلاش و جدیت خویش را بکار گرفته و فعالیت کنند.

امام جمعه آبگرم افزود: مسئولان باید همواره خدمت‌رسانی به خلق و دوری از دنیا‌گرایی را سرلوحه کار خویش قرار داده و با قدرت هرچه‌ تمام‌تر تلاش و همت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولان آمادگی کاملی برای رفع مشکلات و موانع روستایی در بخش آبگرم شهرستان بویین زهرا دارند، عنوان کرد: بررسی موانع موجود به ویژه در بخش گازرسانی به روستای ارتش‌آباد در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه‌ای است که مردم این روستا از مدیرکل و همچنین مسئولان اداره گاز استان قزوین دارند.

عباسپور بیان کرد: روند رسیدگی به توسعه زیربنایی این شهرستان نیز تاکنون بسیار مؤثر و ارزشمند بوده است.

وی ادامه داد: ذخیره‌ آب برای توسعه و ترویج کشاورزی، توسعه کانال‌های انتقال آب، راه‌اندازی ساختمان‌ دهیاری‌ها، بهسازی راه‌های روستایی از جمله برنامه‌هایی است که مورد درخواست روستائیان این شهرستان بوده و ضرورت دارد تا برای آن چاره‌اندیشی مطلوب صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمع‌آوری زباله‌ها و پسماند‌ها نیز از درخواست‌های دیگر روستائیان است که امیدواریم چاره‌جویی ویژه و تدابیر مناسبی برای آن صورت گیرد.

عباسپور عنوان کرد: روند طراحی و اجرای طرح‌های هادی روستایی نقش بزرگی در رضایت‌مندی روستائیان داشته که ضرورت دارد در این مسئله نیز شاهد تلاش‌های بیشتری از طرف مسئولان و مدیران مربوطه باشیم.

تعدادی از مدیران استان قزوین نیز در این مراسم حضور داشته و به ارائه توضیحات پیرامون مشکلات بخش روستایی شهر آبگرم پرداختند.

انتهای پیام/77005/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول