اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه فرهنگی مطاف عشق عنوان کرد

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان کودکان

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه فرهنگی مطاف عشق ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را نیازمند مأنوس کردن کودکان و نوجوانان با این ارزش‌ها دانست.

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان کودکان

بهمن کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در میان کودکان اظهار داشت: هر فرهنگی اگر بخواهد جای خود را در جامعه آنگونه که باید پیدا کند، باید ابتدا در میان گروه‌ کودک و نوجوان ترویج شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های موسسه فرهنگی مطاف عشق در این زمینه ادامه داد: از ابتدای سال دو پازل طراحی کرده‌ایم تا فرهنگ دفاع مقدس را در قالب بازی به کودکان منتقل کنیم.

مدیر موسسه فرهنگی مطاف عشق با بیان اینکه طراحی این پازل‌ها نخستین کارهای موسسه مطاف عشق در فضای کودکانه است، خاطرنشان کرد: یکی از این پازل‌ها به نام کلاغ پر برای مقطع سنی سه تا شش سال طراحی شده که داستان یک شهید را از قول همسرش نقل می‌کند.

وی ابراز داشت: تفاوت این پازل با پازل‌های بازار این است که قطعات هر کدام به صورت جداگانه قابل استفاده و بازی کردن هستند.

کهن بیان کرد: فعالیت دیگر موسسه فرهنگی مطاف عشق سامانه پیامک آسمانی است که از اردوی راهیان نور سال قبل به اجرا در آمده و 4 هزار و 500 نفر از افراد تأثیرگذار و فعالان فرهنگی جامعه در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ابراز داشت: بسته‌های پیامکی ویژه اقشار مختلف در دست طراحی است که مسائلی مانند مطالبات رهبری، سیره امام خمینی(ره) و سیره شهدا را پوشش می‌دهد.

مدیر موسسه فرهنگی مطاف عشق گفت: یک بسته پیامکی ویژه بانوان نیز طراحی شده که در این بسته مسائل این قشر از دید بزرگان بازگو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا به حال 350 هزار پیامک در این قالب ارسال شده که ارسال این پیامک‌ها ادامه دارد و در موقعیت‌های دیگر مانند اردوهای راهیان نور این گروه هدف افزایش پیدا می‌کند.

کهن با اشاره به اینکه این پیامک‌ها برای اقشار خاص و عامه مردم قابل استفاده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک پیامک به شماره 30003296 در این سامانه به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به انتشار نشریه تخصصی راهیان نور توسط این مرکز اظهار داشت: در این نشریه به مباحث تخصصی در موضوع مدیریت فرهنگی خواهیم پرداخت.

مدیر موسسه فرهنگی مطاف عشق عنوان کرد: مخاطب این نشریه با نام مطاف، گروه‌های مختلفی هستند که در مدیریت فرهنگی کشور دست دارند و مباحث مختلف فرهنگی با نگاه به راهیان نور و ارزش‌های انقلاب اسلامی در این نشریه مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول