اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار عضو سلفی مجلس موسسان مصر از وقوع کودتا علیه مرسی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس حزب سلفی «الدعوة» و عضو مجلس موسسان مصر با متهم کردن رهبران معارض به پیروی از سیاست‌های دیکتاتورمآبانه واشنگتن هشدار داد که در صورت هرگونه تلاش برای براندازی دولت مرسی باید منتظر وقوع یک انقلاب اسلامی باشند.

هشدار عضو سلفی مجلس موسسان مصر از وقوع کودتا علیه مرسی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «اهرام آنلاین»، «سعید عبدالعظیم» با حضور در کنفرانسی در شهر بندری «اسکندریه» به احزاب سیاسی مخالف دولت حاکم هشدار داد: در صورت کودتا علیه رئیس‌جمهور منتخب مصر و تلاش برای سرنگونی وی باید منتظر وقوع یک «انقلاب اسلامی» در این کشور باشند.

وی افزود: اگر نیروهای سکولار تلاش کنند رئیس‌جمهور مرسی را از اریکه قدرت پایین بکشند یا به کاخ ریاست جمهوری حمله کنند، ما آرام و ساکت نخواهیم نشست.

این عضو برجسته گروه‌های سلفی تصریح کرد: در صورت وقوع چنین اتفاقی، احزاب اسلام‌گرا نیز با سازماندهی اجتماع گسترده‌ای یک انقلاب عظیم اسلامی را در سراسر کشور برپا می‌دارند.

عبدالعظیم همچنین اظهار داشت: احزاب سیاسی مخالف از دولت‌های خارجی پول دریافت می‌کنند و تحت تاثیر سیاست‌های واشنگتن تلاش دارند تا به نفع اسرائیل در داخل کشور هرج‌ومرج به پا کنند.

وی تاکید کرد: برخی رهبران احزاب مخالف با رفتار و عقاید خود نشان دادند که دشمن اسلام هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول