اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

ارزش والای 9 دی به مردم و مسئولان یادآوری شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: باید برنامه‌ریزی متناسب برای بزرگداشت روز 9 دی صورت گیرد تا ارزش والای این روز در تاریخ کشور به همه مسئولان و مردم یادآوری شود.

ارزش والای 9 دی به مردم و مسئولان یادآوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی ماه این شهرستان اظهار داشت: این روز به عنوان یک روز ملی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده به همین دلیل وظیفه همه این است که این روز ملی را گرامی بدارند .

وی افزود: 9 دی ماه سالروز حماسه‌ای بزرگ در انقلاب اسلامی است که مردم با بصیرت خود نشان دادند در راستای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام گام برداشته و با تمام وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست می‌کنند.

دشت‌آبادی با بیان اینکه همایش 9 دی در شهرستان عنبرآباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی متناسب با این روز صورت گیرد تا ارزش والای این روز در تاریخ کشور به همه مسئولان و مردم یادآوری شود.

معاون سیاسی فرماندار عنبرآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری مراسم روز 9 دی ماه دارای اجر معنوی است که می‌توان با برگزاری همایش ویژه این روز را گرامی داشت .

یحیی یوسفی‌زاده بیان کرد: حمایت از روزهای ملی وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران است به همین دلیل باید نسبت به اهمیت این روزها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: روز 9 دی ماه با حضور مردم ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های اسلامی، انقلابی در درون انقلاب اسلامی به وجود آورد.

اسفندیار سنجری حضور مردم را نشان از حمایت آنان از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ذکر و عنوان کرد: دشمنان داخلی و خارجی به فتنه 88 امید بسته بودند تا از آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام (ره) بهره ببرند.

وی اذعان داشت: اما مردم ایران اسلامی با ولایتمداری و بصیرت در روز 9 دی ماه، 88 وفاداری و اعتماد خود را به رهبری و نظام اسلامی نشان داده و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول