اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

رویکرد برنامه‎های 9 دی امسال بصیرت‎افزایی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مهمترین رویکرد برنامه‎های هفته 9 دی بصیرت‎افزایی است.

رویکرد برنامه‎های 9 دی امسال بصیرت‎افزایی است

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی کمیته مراسمات حماسه یوم‎الله 9 دی گلستان، اظهار داشت: این حماسه پیچیدگی‎هایی دارد که باید روز به روز ابعادش بیشتر تبیین شود و ما در برنامه‎های هفته بصیرت میثاق امت با ولایت به دنبال بصیرت‎افزایی هستیم.

وی تصریح کرد: در عاشورای سال 1388 ضد انقلاب، انجمن پادشاهی، منافقین، مارکسیست‎ها و حتی گروهک ریگی همه با هم هم پیمان شدند و علیه جمهوری اسلامی فتنه راه انداخته و به مقدس‎ترین آرمان‎های مسلمانان یعنی عاشورا تعرض کردند البته مردم ایران در 9 دی و مردم گرگان نیز در 8 دی ماه 1388 جواب دندان‎شکنی به این گروه‎ها دادند و از این جماعت ابراز بیزاری و برائت کردند.

فتنه 88 کودتای مخملی بود نه انقلاب مخملی

رئیس کمیته مراسمات 9 دی استان گلستان گفت: نام این پروژه را باید کودتای مخملی نامید چراکه بنیاد سوروس و سایر عوامل سیا و انگلیس آن را طراحی کردند و عده‎ای در داخل که نه رای داده بودند و نه سنخیتی با انقلاب اسلامی داشتند آن را اجرا کردند و مردم در این توطئه نقشی نداشتند و شایسته نیست از عنوان انقلاب مخملی برای این جریانی که مردم در حادث شدن آن نقشی نداشتند، استفاده شود.

بابایی خاطرنشان کرد: هنوز شعله‎های این فتنه روشن است و هنوز بقایای این فتنه به دنبال عقده‎گشایی با انقلاب اسلامی هستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‎کنند و ما شاهد هستیم که هنوز هم نامه می‎نویسند و از سردمداران خود تجلیل می‎کنند.

توطئه‎های آینده فتنه باید تبیین شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: یکی از رویکردهایی که باید در هفته بصیرت، میثاق امت با ولایت در محوریت قرار گیرد تبیین آینده جریان فتنه است که مردم را نسبت به توطئه‎های آینده روشن کنند تا با حضور به موقع در صحنه توطئه‎ها را خنثی کنند. 

رئیس کمیته برنامه‎ها و مراسمات 9 دی گلستان گفت: نظر ما بر این است که تجمعی با حضور مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان و هیئت‎های مذهبی برگزار شود و همه به سمت مکان واحدی حرکت کنند.

بابایی افزود: البته در این بین شعارهای روشنگرانه‎ای داده شود تا مردم نسبت به اهداف این حرکت آگاه شوند.

وی گفت: مهمترین رویکرد برنامه‎های 9 دی امسال بصیرت‎افزایی است که با نگاهی به آنچه که در دی ماه 88 گذشته و حرکاتی که بعد از آن صورت گرفت، توطئه‎های آینده این جریان تبیین شود تا همگان از موجودیت و ماهیت گروه‎های انحرافی از انقلاب مطلع شوند.

برنامه‎های هفته بصیرت میثاق امت با ولایت

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: فضاسازی تبلیغی فرهنگی، فعال‌سازی نشریات و وبلاگ‌ها در فضای مجازی، برگزاری تریبون آزاد، راه‎اندازی دسته‎جات عزاداری، برگزاری همایش بسیج اساتید با سخنرانی شش تن از اساتید بسیجی، سخنرانی هادیان سیاسی و روحانیون در معابر و مساجد، برگزاری یادواره‌های شهدا، چاپ پوستر و بنر و ویژه‌نامه 9 دی از اهم فعالیت‎هایی است که در این هفته صورت می‎گیرد .

بابایی خاطرنشان کرد: برنامه‎های هفته بصیرت، میثاق امت با ولایت از روز دو دی شروع می‎شود و تا روز شنبه 9 دی ماه ادامه دارد و در این هفته به تناسب روزها و برنامه‎هایی که ادارات مختلف در نظر گرفته‎اند، برنامه خواهیم شد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول