اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌مهری‌های زیادی نسبت به دشتستان صورت گرفت

انتقاد موسوی‌نژاد از وزیر کشور به خاطر سیل دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور انتقاد کرد و گفت: با وجود فاجعه بزرگی که در دشتستان رخ داد، وزیر کشور و معاونینش در دشتستان حاضر نشدند و حتی مدیر ستاد بحران کشور نیز حاضر نشد به دشتستان سفر کند.

انتقاد موسوی‌نژاد از وزیر کشور به خاطر سیل دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در مسئله سیل دشتستان اظهار داشت: عملکرد مسئولان در زمان وقوع سیل و بعد از آن مطلوب نبود و بدون تردید در صورت مدیریت صحیح بحران به راحتی می‌توانستیم از میزان خسارات بکاهیم.

وی افزود: متاسفانه بی‌مهری‌های زیادی نسبت به دشتستان صورت گرفت و مسئولان استانی و کشوری آنطور که باید و شاید نسبت به دلجویی از مردم و سیل‌زدگان اقدام نکردند و انتظار بیشتری می‌رفت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان استان عمق فاجعه را به طور کامل به مسئولان کشوری منعکس نکردند و حتی صدا و سیما نیز به خوبی به سیل دشتستان نپرداخت و این امر سبب شد که مسئولان کشور و تصمیم‌گیران، کمک لازم را به دشتستان نکردند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: این گونه بی‌عدالتی‌ها نباید صورت می‌گرفت و بدون تردید ما نیز خاموش نخواهیم نشست و به شدت پیگیری می‌کنیم تا حق مردم دشتستان به آنها داده شود.

نماینده دشتستان با انتقاد شدید از وزیر کشور گفت: با وجود فاجعه بزرگی که در دشتستان رخ داد، وزیر کشور و معاونینش در دشتستان حاضر نشدند و حتی مدیر ستاد مدیریت بحران کشور نیز حاضر نشد به دشتستان سفر کند و تنها معاون ستاد بحران سرکشی کرد که اصلا قابل توجیه نیست.

موسوی‌نژاد با بیان این که ستاد بحران پس از وقوع سیل به فکر برگزاری جلسه افتاد، افزود: از عملکرد ستاد بحران می‌توان دریافت که آنان آمادگی لازم برای وقوع بلایای طبیعی را نداشته و متأسفانه در ازاء حقوقی که از بیت‌المال دریافت می‌کنند، کارایی ندارند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های بسیج در کنترل اوضاع و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده ابراز داشت: اگر بسیج احساس مسئولیت نکرده و وارد صحنه نمی‌شد مشکلات مردم مضاعف می‌شد و لازم است از تلاش‌های خالصانه و بی‌منت بسیجیان که همانند همیشه عمل کردند، تقدیر شود.

موسوی‌نژاد بیان کرد: مسئولان استان و دشتستان انتقادپذیر نیستند چرا که به دلیل انتقادات اینجانب از نحوه خدمات‌رسانی در سیل، بنده را در جلسات ستاد بحران دعوت نکردند و اطمینان دارم اگر از آنها تعریف و تمجید می‌کردم، دعوت می‌شدم.

وی اذعان داشت: با خدای خود عهد بسته‌ام تا آخرین توان از حق و حقوق مردم دفاع کنم و هیچ تردیدی در عمل به وظیفه خود راه نمی‌دهم و امیدوار هستم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسم.

انتهای پیام/2451/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول