اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم اکنون در حال انجام است

برگزاری پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش در گرگان

خبرگزاری فارس: پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش در گرگان از امروز به مدت دو روز در 22 و 23 آذرماه سال‎جاری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می‎شود.

برگزاری پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس پنجمین سمینار پرستار، ماما و پژوهش پیش‌ازظهر امروز در آئین افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: 773 مقاله به دبیرخانه این سمینار ارسال شده است اما به علت تنگناها و محدودیت‎های موجود 233 مقاله در قالب پوستر و 41 مقاله نیز برای ارائه سخنرانی انتخاب شدند.

مسلم حسام بیان داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند لذا برداشتن قدم‎های جدیدی در عرصه تحقیقات و پژوهش می‎تواند ما را به معنای واقعی در عرصه تولید ملی شریک و سهیم سازد.

وی یادآور شد: پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش با تلاش و سعی عالمانه و جهادی همکاران هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خصوصاً دانشکده پرستاری و مامایی بویه گرگان برگزار می‎شود.

رئیس پنجمین سمینار پرستار، ماما و پژوهش با بیان اینکه مقالات از 31 استان کشور به این سمینار راه یافته است خاطرنشان کرد: این سمینار فرصتی برای گردهمایی پژوهشگران عرصه پرستاری و مامایی است تا گامی موثر در راستای بالندگی و رشد هرچه بیشتر این شاخه از دانش در میهن اسلامی برداشته شود.

حسام ابراز داشت: مقالات پس از داوری داوران داخلی و خارج از دانشگاه به صورت سخنرانی و پوستر انتخاب شدند که از 233 مقاله انتخابی 65 مقاله به صورت پوستر و 127 مقاله به صورت پوستر الکترونیکی در دو روز ارائه خواهد شد.

پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش به همت دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشکده پرستاری و مامایی بویه گرگان و مرکز تحقیقات پرستاری با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه همچنین معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان به مدت دو روز در گرگان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول