اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

شکار پهپادهای آمریکایی پاسخ به یاوه‌گویی استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: شکار پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه برتری قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار است.

شکار پهپادهای آمریکایی پاسخ به یاوه‌گویی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان پاسدار سپاه تاکستان اظهار داشت: امروز هر فضیلتی که در دنیا می‌بینیم از خاندان پیامبر اعظم (ص) است و خاندان رسول‌الله بدنشان قطعه قطعه شد و سرشان بر بالای نیزه‌ها رفت تا انسان هدایت شود.

وی با تشریح ماندگاری واقعه عاشورا تصریح کرد: از شروع واقعه عاشورا تا به امروز دشمنان اسلام با روش‌های گوناگون سعی در از بین بردن و فراموشی این واقعه انسان‌ساز تاریخی کرده‌اند، ولی هرگز موفق نخواهند شد.

اسلامی اضافه کرد: به عنوان مثال بعد از شهادت ابا‌عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش لشکر یزید پیکرهای مطهر شهدای کربلا را پامال سم اسب‌های خود کردند تا شاید این واقعه تاریخی به فراموشی سپرده شود، ولی همین امر به ماندگاری این واقعه کمک کرد.

امام جمعه تاکستان یادآور شد: بعد از شهادت حضرت نیز در طول تاریخ دشمنان اسلام خواسته‌اند با انحاء مختلف قیام حسینی را کم‌رنگ کنند، ولی هرگز موفق نشدند و نخواهند شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: شیعه افتخارش این است که امامانش الگوی هدایتند و این افتخار ما شیعیان است که یازده امام ما در راه حفظ اسلام به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به شرایط ظهور آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی (عج) گفت: برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید همه دنیا آماده ظهور حضرت باشند تا با یاری خداوند متعال این امر به زودی محقق شود.

اسلامی در پایان با اشاره به حوادث اخیر جهان اذعان داشت: آمریکا امروز علم و پیشرفت خود را به رخ ما می‌کشد در حالی که در عمل خلاف این است و نمونه بارز این یاوه‌گویی‌های آمریکا نیز شکار پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکا در چند روز قبل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول