اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

غرب در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید انبوه پهپاد توسط ایران باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید غرب در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید انبوه پهپاد توسط ایران باشد، گفت: تکنولوژی دفاعی غرب برای نیروهای دفاعی ایران کاملا پیش پا افتاده است.

غرب در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید انبوه پهپاد توسط ایران باشد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با اشاره به شکار دومین پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروهای دریایی سپاه پاسداران اظهار کرد: غرب با دقت نظری که در صحبت‌ها و حرف‌های ایران دارد باید توانمندی علمی و دفاعی ایران را درک کرده باشد.

وی افزود: غرب باید بفهمد که اراده و عزم ما در توسعه و گسترش تکنولوژی به‌ویژه تکنولوژی دفاعی جدی است و صحبت‌های ایران ژست دیپلماتیک نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که ایران نخستین پهپاد جاسوسی آمریکا را شکار کرد، آنها به روش‌های مختلفی از جمله اتفاقی دانستن این مسئله سعی در توجیه آن داشتند و گفتند که دیگر تکرار نمی‌شود؛ در همان موقع هم آنها به تکنولوژی و توانمندی ایران در عرصه دفاعی پی بردند.

تکنولوژی دفاعی غرب برای ایران پیش پا افتاده است

وی تصریح کرد: برای دومین‌بار شاهد بودیم که در عین هوشیاری، علم و آگاهی غرب دومین پهپاد جاسوسی آن توسط نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکار شد و دریافتند که تکنولوژی دفاعی آنها در برابر نیروها و بچه‌های ما کاملا پیش پا افتاده است.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید غرب در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید انبوه پهپاد توسط جمهوری اسلامی ایران باشد، متذکر شد:‌ در عین ناباوری غرب و جریاناتی که در دنیا خود را ابر قدرت می‌دانند، در آینده‌ای نه چندان دور تولید انبوه پهپاد ایرانی آغاز می‌شود؛ در این زمان آنهایی که خود را ابرقدرت قلمداد می‌کنند باید سر تسلیم در برابر جمهوری اسلامی ایران فرود بیاورند.

پذیرفتن منطق ایران راه ادامه حیات غرب است

وی یادآور شد: امروز همه کشورهای جهان توانمندی ایران در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه دفاعی را درک کردند و ایران هم قدرت و توانایی خود را به اثبات رسانده است؛ تنها راه ادامه حیات غرب به سرکردگی آمریکا پذیرفتن منطق ایران است.

پژمان‌فر با بیان اینکه اگر غرب منطق و تکنولوژی ایران را درک نکند، ادامه حیات نخواهد داشت، اظهار کرد: باید توجه داشت که راه ادامه حیات غرب سر ستیز نداشتن با ایران و پذیرفتن منطق است، باید آنها همانند سایر کشورهای دنیا ایران را به عنوان کشوری جریان‌ساز بدانند.

جریان غرب به سرکردگی آمریکا جریانی توخالی است

وی با اشاره به جنگ هشت روزه غزه گفت: باید آنهایی که ایران را به حساب نمی‌آوردند به حضور کنونی ایران در عرصه‌های بین‌المللی توجه جدی کنند؛ امروز شاهد تاثیرگذاری بسزای ایران در جنگ هشت روزه غزه و جریانات خاورمیانه هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در عین حال که غرب و مرتجعین عرب سعی داشتند که ایران به عنوان تنها عامل تصمیم‌گیرنده در بحث غزه وارد نشود، دیدیم که تصمیم ایران در غزه اجرایی شد و حرف تازه‌ای را برای ایران به اثبات رساند.

وی در خاتمه اذعان داشت: امروز جریان غرب به سرکردگی آمریکا جریانی توخالی است؛ بنابراین باید از این اقدام اخیر درس عبرتی بگیرند و هر چه زودتر توانمندی‌های ایران را پذیرفته و سر تسلیم در برابر خواسته‌های منطقی ایران فرود بیاورند تا بدین صورت کمتر دچار آبروریزی شوند.

انتهای پیام/70003/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول