اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران:

ورزشکاران گچسارانی توانایی افتخارآفرینی در سطح جهان را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: گچساران ظرفیت بالایی در ورزش دارد و این شهرستان ورزشکارانی دارد که می توانند در سطح کشور و جهان افتخار آفرینی کنند .

ورزشکاران گچسارانی توانایی افتخارآفرینی در سطح جهان را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم استقبال از دو ورزشکار ملی‌پوش واترپلو جوانان گچساران در محل میدان ورودی این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل، مدیر روابط عمومی و رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، رئیس اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت شنا و واترپلو گچساران و کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مردم در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم از نیما جمشیدی و علی خالدی‌تبار، دو ورزشکار گچسارانی تیم ملی واترپلو جوانان ایران که چندی پیش تیم ملی جوانان ایران را در مسابقات واترپلو جوانان جهان در استرالیا همراهی کردند، تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک این افتخار اظهار کرد: وجود این دو ورزشکار مایه افتخار و سربلندی مردم گچساران است.

اسماعیل پناهپوری با بیان اینکه حمایت از این ورزشکاران باید اولویت کاری ما مسئولان باشد، افزود: گچساران ظرفیت بالایی در ورزش داشته و ورزشکارانی دارد که می‌توانند در سطح کشور و جهان افتخارآفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت ویژه از این جوانان و ورزشکاران، بتوانیم ورزش گچساران را به بهترین جایگاه در سطح کشور و جهان برسانیم.

انتهای پیام/82001/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول