اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اعلام شد

تصویب 4 میلیارد ریال برای 21 طرح کشاورزی گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گچساران از تصویب اختصاص حدود چهار میلیارد ریال به 21 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

تصویب 4 میلیارد ریال برای 21 طرح کشاورزی گچساران

علی مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: این شهرستان دارای پتانسیل‌ها و مزیت‌های آب و خاک، هوا و اقلیم بسیار مطلوبی به‌ویژه برای بهره‌وری در زمینه کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران بخش کشاورزی را به عنوان یکی از ارکان فعال در عرصه اقتصادی کشور عنوان کرد و بر حمایت همه دستگاه‌ها از این بخش تأکید کرد.

192 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی گچساران تصویب شد

مرادی عنوان کرد: کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران تاکنون با تصویب طرح‌های مناسب و اعطای تسهیلات به متقاضیان نقش تأثیرگذاری در تقویت و افزایش تولیدات کشاورزی و دامی داشته است.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر مزایای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: حمایت از طرح‌های کشاورزی و تلاش برای رونق این بخش از مهم‌ترین اهداف تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی است.

مرادی با اشاره به تشکیل نهمین جلسه این کارگروه در گچساران، از تصویب اختصاص حدود 4 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در پرداخت این تسهیلات به متقاضیان طرح‌ها گفت: این تسهیلات برای اجرای 21 طرح کشاورزی پرداخت شده است.

این مسئول میزان اشتغالزایی این طرح‌ها را 22 نفر اعلام کرد و گفت: این طرح‌‌ها شامل طرح‌های تأمین آب کشاورزی، مرغداری گوشتی 10 هزار قطعه‌ای، پرورش مرغ بومی و احداث باغ است.

مرادی خاطرنشان کرد: تاکنون 192 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی گچساران به تصویب رسیده است.

لزوم حمایت و ارائه تسهیلات به مجریان ساکن شهر طرح‌های کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی گچساران از پرداخت 40 میلیارد و 463 میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره به 42 طرح کشاورزی مورد تصویب در این کارگروه در گچساران خبر داد.

مرادی با اشاره به کندی پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی مانند پرورش مرغ بومی و طرح‌های آبیاری تحت فشار از بانک‌ کشاورزی و صندوق مهر امام رضا (ع) خواست تا حمایت ویژه‌ای از این طرح‌ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی مجریان و سرمایه‌گذاران طرح‌های کشاورزی و دامداری در شهر زندگی می‌کنند که این مسأله نباید عاملی در عدم پرداخت تسهیلات به این فعالان عرصه کشاورزی شود.

مرادی از مسئولان بانک‌ها به‌ویژه بانک کشاورزی خواست تا پرونده‌هایی که مشکل‌دار بوده و در بانک‌ها بلاتکلیف است را به جهاد کشاورزی اعلام کرده تا متقاضیان دیگری جایگزین شوند.

انتهای‌پیام/82001/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول