اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

بازدید نمایندگان مجلس از مناطق سیل‌زده دشتستان/کمک بلاعوض به سیل‌زدگان

خبرگزاری فارس: تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده دشتستان بازدید کردند.

بازدید نمایندگان مجلس از مناطق سیل‌زده دشتستان/کمک بلاعوض به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد مدیریت بحران کشور بعداز ظهر امروز از مناطق سیل‌زده برازجان بازدید کردند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خسارات سیل اخیر به مردم شهرستان دشتستان بسیار زیاد بود و این بازدید به منظور بررسی عمق خسارات وارده به مردم و کشاورزان است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد افزود: با وجود اینکه مدت زمان زیادی از سیل می‌گذرد ولی همچنان آثار سیل مشخص است و امیدوار هستیم تصمیم مناسبی برای جبران خسارات وارد شده گرفته شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ابعاد مختلف سیل در دشتستان با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان هلال احمر و مدیریت بحران کشور و همچنین جمعی از مسئولان استان بررسی می‌شود و عصر امروز نیز در محل استانداری بوشهر تصمیمات لازم برای مردم گرفته می‌شود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: برای کمک بلاعوض به تعدادی از مردم خسارت‌دیده رایزنی لازم انجام شده و همچنین وام به کشاورزان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از مسئولان انتظار داریم با رعایت عدالت به مردم سیل‌زده و خسارت‌دیده دشتستان کمک کنند تا شاهد رضایت‌خاطر مردم باشیم.

بر اساس این گزارش، اعضای کمیسیون عمران مجلس عصر امروز در نشست با مسئولان ستاد مدیریت بحران کشور و مسئولان استان بوشهر، تصمیم‌گیری لازم را در مورد نحوه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ابراز می‌دارند.

انتهای پیام/2451/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول