اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی:

مرکز مشاوره تلفنی 1480 در استان مرکزی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی از راه‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی 1480 اداره کل بهزیستی استان خبر داد.

مرکز مشاوره تلفنی 1480 در استان مرکزی راه‌اندازی شد

محمدعلی الله‌دادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: این مرکز مشاوره به منظور کمک به خانواده‌ها و ارتقای فرهنگ برخورداری از مشاوره در جامعه راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز در زمینه ازدواج، اشتغال، تحصیل و بیماری‌‌های روانی به ارائه خدمات مشاوره‌‌ای به شهروندان می‌پردازد.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: مرکز مشاوره تلفنی 1480 با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه‌اندازی شده و 14 پرسنل در سه شیف کاری در این مرکز به ارائه مشاوره می‌پردازند.

الله‌دادی ادامه داد: بخش مشاوره بهزیستی یکی از پر مراجعه‌کننده‌ترین بخش‌های این نهاد است که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه مشاوره در بین خانواده‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه مشاوره راهکارهای مناسب برای سازگاری افراد با شرایط فشار و بحران‌زا را فراهم می‌سازد، افزود: این مرکز مشاوره با هدف رفع اختلافات خانوادگی و حل مسایل و مشکلات خانواده‌ها از طریق مشاوره و گفت‌وگو  و هم‌چنین تحکیم و تقویت بنیان خانواده راه‌اندازی شده است.

معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی اظهار امیدواری کرد مرکز مشاوره بتواند نقش خود را در پرورش سلامت روحی و روانی انسان‌ها در رسیدن به توسعه پایدار ایفا کند.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول