اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

فرهنگ مصرف کالاهای داخلی باید در جامعه ترویج شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: در جنگ اقتصادی امروز باید به تولید داخلی اهمیت داده و فرهنگ مصرف کالاهای داخلی در جامعه ترویج شود.

فرهنگ مصرف کالاهای داخلی باید در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف شاهرود با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با توجه به تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمنان، برنامه اقتصاد مقاومتی را تعریف و همه را به این سمت راهنمایی کردند.

وی ادامه داد: دشمنان ما را تحریم کرده و می‌خواهند از این راه، ملت ایران را تسلیم فشارها کنند و در این شرایط ما باید مانند 30 سال گذشته روی پای خود بایستیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: این نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و اقتصاد مقاومتی، فرهنگ مقابله با این جنگ نابرابر است.

مطهری با اشاره به اینکه باید جامعه را به سمت تولید محصولات داخلی و اهمیت دادن به اقتصاد داخلی هدایت کرد، گفت: تولیدکنندگان باید تلاش کنند تولیدات خود را با توجه به نوآوری‌ها به حد مطلوب مردم برسانند.

وی خطاب به اصناف و بازاریان تأکید کرد: شما باید با تلاش خود و ترویج فرهنگ تولید داخلی، خریداران را به سمت خرید کالاهای ایرانی ترغیب و تشویق کنید.

در این جلسه، تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها به ارائه گزارشی از حیطه فعالیت خود و صنوف خدماتی پرداختند و در خصوص تاسیس تعدادی پایگاه مجزا برای صنوف خدماتی مرد و زن بحث و تبادل نظر به عمل آمد و قرار شد پیشنهادها برای مطرح شدن در شورای ناحیه و انتقال به سمنان جمع‌بندی و ارائه شود.

* برنامه‌های بسیج در قالب شجره طیبه صالحین اجرا می‏شود

یکی از کارشناسان سیاسی بسیج نیز در ادامه گفت: همه برنامه‌های پایگاه‏های بسیج در قالب نظام شجره طیبه صالحین بوده و تشکیل و اداره حلقه‌های صالحین، ضروری‌ترین کار بسیج است.

عباس ارباب‏مجنی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در هر پایگاه، یک گردان عاشورا تشکیل شود و این ظرفیت برای پایگاه‌های مقاومت با توجه به استقبال مردم وجود دارد و باید در این امر تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: باید اعضای شورا نسبت به مسئله تربیت و آموزش اهتمام ویژه داشته باشند؛ چرا که تا زمانی که اعضای شورا همکاری نکنند، نظام صالحین در پایگاه موفق نخواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه حلقه سرگروه‌ها در حوزه باید شکل بگیرد، بیان داشت: باید تلاش کرد تا سرگروه‌ها هرماه جلساتی منظم در جهت پاسخگویی بهتر به مربیان پایگاه داشته باشند.

ارباب‌مجنی افزود: امر تربیت و آموزش در پایگاه مهم است و تمام برنامه‌های پایگاه باید در قالب نظام شجره طیبه صالحین شکل گرفته و انجام شود.

انتهای پیام/22492/ذ/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول