اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های کشاورزی، صنعت و پزشکی

سازمان اقتصادی کوثر در استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری فارس: در نشست مسئولان اقتصادی استان بوشهر و مدیران سازمان اقتصادی کوثر، مقرر شد این سازمان در بخش‌های کشاورزی،‌ صنعت و پزشکی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کند.

سازمان اقتصادی کوثر در استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرعامل شرکت تکلم از شرکت‌های وابسته به سازمان اقتصادی کوثر که به همراه هیئتی برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به استان بوشهر سفر کرده‌اند صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر گفت: سازمان اقتصادی کوثر متعلق به بنیاد شهید است و در بخش کشاورزی زنجیره کامل برای سرمایه‌گذاری در این سازمان وجود دارد.

حسینعلی کریمی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی از اولویت‌های سازمان اقتصادی کوثر است، افزود: سازمان کوثر کارخانه‌های روغن‌کشی و تصفیه روغن و پنج کارخانه خوراک دام و طیور فعال در سطح کشور دارد ضمن اینکه در پرورش ماهی هم فعالیت داریم.

وی با اشاره به مبادلات مالی و بازرگانی خارجی سازمان اقتصادی کوثر افزود: آمادگی فعالیت در زمینه فرآوری خرما و سایت‌های پرورش میگو در استان بوشهر هستیم.

کریمی تصریح کرد: در صورت تامین زمین مورد نیاز در بخش جوجه گوشتی و کشت دانه‌های روغنی هم آمادگی داریم در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کنیم.

در این نشست شماری از مدیران استان بوشهر از جمله معاون برنامه‌ریزی، رئیس ستاد سرمایه‌گذاری، مدیران کل شیلات، دامپزشکی و معاونان جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و منابع طبیعی نیز آمادگی خود را برای فراهم کردن شرایط سرمایه‌گذاری سازمان اقتصادی کوثر در استان بوشهر اعلام کردند.

هیئت اعزامی سازمان اقتصادی کوثر پس از این نشست برای بازدید از بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی استان بوشهر با مسئولان استان بوشهر همراه شدند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول