اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در آیینی باشکوه

1300 دانش‌آموز دشتستانی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مسئولان و خانواده‌های دانش‌آموزان، 1300 دانش‌آموز دشتستانی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

1300 دانش‌آموز دشتستانی عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ظهر امروز در آیین اعزام دانش‌آموزان دشتستان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک فرهنگ تبدیل شود و همه وظیفه داریم در این مسیر اهتمام ورزیم.

عباسعلی اسدی با بیان اینکه مناطق عملیاتی میعادگاه عاشقان شهادت است، افزود: این سرزمین میعادگاه عاشقان شهادت و محل آسمانی شدن بسیاری از فرزندان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: خاک مناطق عملیاتی آغشته به خون شهدا و بسیار مقدس است و باید با وضو وارد این سرزمین شد و جوانان باید با رشادت شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

اسدی تصریح کرد: شما دانش‌آموزان سعی کنید از مدت حضور خود در این مناطق به گونه‌ای استفاده کنید که بتوانید از آن الهام بگیرید و مسیر زندگی آینده خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اضافه کرد: به همراه کاروان‌ها، یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی حضور دارند و در مسیر راه و در هنگام بازدید از یادمان‌ها از خاطرات و صحبت‌های آنان استفاده خواهد شد.

وی اذعان داشت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای مقابله با نظام اسلامی وارد شده و برگزاری این اردوها گامی در مقابله با جنگ نرم است.

اسدی یادآور شد: دشتستان در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار ارزشمند داشت و بسیجیان و رزمندگان این خطه در بسیاری از عملیات‌ها حضوری ارزشمند داشتند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول