اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه بیوتکنولوژی در دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان از راه‌اندازی آزمایشگاه بیوتکنولوژی از سوی دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه بیوتکنولوژی در دانشگاه زنجان

محمدرضا عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تعیین خط مشی جدید برای مزرعه آموزشی و پژوهشی برای ارائه هر چه بهتر خدمات آموزشی و پژوهشی توأم با درآمدزایی معقول از برنامه‌های اجرا شده توسط دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان است.

وی با بیان این‌که اجرای طرح‌های درآمدزا از برنامه‌های این دانشکده محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همکاری در راه‌اندازی شرکت دانش‌بنیان ردا به عنوان نخستین شرکت فعال در زمینه افزایش چند قلوزایی در گوسفندان از دیگر برنامه‌های این دانشکده است.

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان از برگزاری همایش ملی فناوری‌های نوین در کشاورزی خبر داد و گفت: افتتاح نخستین شرکت خصوصی دانش‌بنیان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در زمینه پرورش گوسفند حاوی ژن چند قلوزایی تأسیس شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدامات مطلوبی در دانشگاه انجام شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه شامل بخش عمده‌ای از تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز بخش بیوتکنولوژی است، افزود: این آزمایشگاه توسط سازمان جهاد کشاورزی تأیید شده است.

انتهای‌پیام/73003/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول