اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دریابانی بوشهر خبر داد

کشف 2 محموله بزرگ قاچاق در آب‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده دریابانی استان بوشهر از شناسایی، توقیف و کشف دو محموله بزرگ قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

کشف 2 محموله بزرگ قاچاق در آب‌های استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قلندر لشکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور مبارزه جدی با قاچاقچیان کالا و اقلام ضدفرهنگی و باندهای واردکننده مواد نیروزا و روانگردان، این فرماندهی با بهره‌گیری از امکانات و هدایت یگان‌های شناوری، شناسایی و انهدام باندهای مذکور را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: در این زمینه دریابانان استان موفق به شناسایی و توقیف دو فروند موتور لنج‌باری به همراه 11 نفر قاچاقچی، حامل بیش از 30 قلم انواع کالای قاچاق و ممنوعه از قبیل  2 هزار و 632 کیلوگرم پودر نیروزا، 360 لیتر مایع نیروزا، 987 هزار و 200 عدد قرص نیروزا، 21 هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، 550 دستگاه انواع لوازم برقی و الکتریکی، 16 هزار و 700 کیلوگرم انواع پارچه و پوشاک و ... که از مبداء امارات متحده عربی بارگیری شده بود، شدند.

وی همچنین بیان داشت: در این راستا با دعوت از کارشناسان گمرک ارزش کالاهای مکشوفه 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر در پایان گفت: این فرماندهی با بهره‌گیری از امکانات و هدایت یگان‌های شناوری، شناسایی و انهدام باندهای واردکننده کالای قاچاق را در دستور کار خود داده و با اجرای طرح‌های مختلف اطلاعاتی و عملیاتی و انهدام چندین باند بزرگ واردکننده کالای قاچاق، غیرمجاز و ممنوعه توانسته ضربه مهلکی را به قاچاقچیان و مخلان اقتصادی کشور وارد کند.  

توقیف 2 دستگاه خودرو و 6 فروند شناور فعال در امر قاچاق سوخت

فرمانده دریابانی استان بوشهر در ادامه از کشف بیش از 57 هزار لیتر سوخت قاچاق با توقیف دو دستگاه خودرو و شش فروند شناور در استان خبر داد.

لشکری با اعلام کشف 57 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در استان گفت: ماموران سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان طی چندین مرحله عملیات زمینی و دریایی موفق به شناسایی و توقیف دو فروند موتور لنج، چهار فروند قایق موتوری و دو دستگاه خودرو فعال در امر قاچاق سوخت شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا تعداد 23 نفر قاچاقچی سوخت نیز دستگیر و ارزش ریالی سوخت مکشوفه یک میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد شد ضمن اینکه در هماهنگی با مقام قضایی سوخت مکشوفه به شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی انتقال داده شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول