اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خواستار شد

صداوسیما مردم را از خدمات دولت در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی آگاه کند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از صدا و سیمای استان خواست تا در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اطلاع‌رسانی کند.

صداوسیما مردم را از خدمات دولت در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی آگاه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام علی نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی ضمن اشاره به نقش برجسته رسانه ها در انعکاس فعالیتهای صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی و لزوم اطلاع‌رسانی به مردم اظهار داشت: یکی از راه‌های آگاه شدن مردم از خدمات دولت و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تعامل بیشتر با رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما است.

وی از رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: تعامل هر چه بیشتر رسانه و مردم نقش بسزایی در انعکاس مشکلات برای رفع آنها دارد.

واحدی منطقی‌سازی مطالبات مردمی ،ایجاد امید و نشاط عمومی در آحاد جامعه را از جمله کارکردهای رسانه ذکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی همچنین بر لزوم حضور مستمر نمایندگان صدا و سیما در جلسات کارگروه‌ها و کمیته‌های استان تأکید کرد.

در ادامه مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز ضمن اعلام آمادگی برای تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی استان، خواستار مشارکت استانداری در راه‌اندازی سایت دیجیتالی جدید واحد سیار شد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول