اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

القاء تفکر آمایش در مجموعه‌های اداری قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت فعال و آمادگی بالای دستگاه‌ها در موضوع تدوین سند آمایش، بر ضرورت تلاش برای القاء تفکر آمایش در مجموعه‌های اداری استان تاکید کرد.

القاء تفکر آمایش در مجموعه‌های اداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در پنجمین جلسه کارگروه آمایش سرزمین، محیط زیست و توسعه پایدار استان اظهار کرد: تدوین سند آمایش به عنوان نیاز اساسی و یک تجربه گروهی جدید از مدت‌ها قبل به جد در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات مفصل برای بررسی مطالعات انجام شده توسط مشاور در فاز اول آمایش استان، مطالعات آمایش در سطوح ملی و منطقه‌ای را کاری تخصصی، حرفه‌ای و کاملاً فنی عنوان و خاطرنشان کرد: مطالعات قوی و مبتنی بر داده‌های دقیق و علمی، شالوده شکل‌گیری یک سند جامع و قابل اتکاء در آینده را تشکیل می‌دهد.

استاندار قم با بیان اینکه دقت و حساسیت بیشتر در بخش مطالعات آمایش، مشکلات و دغدغه‌های ما در آینده را کاهش خواهد داد، ضرورت توجه به آمارهای ارائه شده در تحلیل وضعیت موجود استان در بخش‌های مختلف را یادآور شد و افزود: این بخش از آمایش باید در انطباق کامل با شرح خدمات درخواستی از مشاور، سیمای درست و دقیقی از استان در بخش‌های مختلف را ترسیم کند.

پیریایی با اشاره به اهمیت مشارکت فعال و آمادگی بالای دستگاه‌ها در موضوع تدوین سند آمایش بر ضرورت تلاش برای القاء تفکر آمایش و معرفی مفاهیم و اهداف اصلی این سند در مجموعه‌های اداری استان تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول