اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

مصمم به تبدیل بقعه امامزاده عبدالله کرج به قطب فرهنگی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: مصمم به تبدیل بقعه امامزاده عبدالله محمدشهر کرج به قطب فرهنگی کشور هستیم.

مصمم به تبدیل بقعه امامزاده عبدالله کرج به قطب فرهنگی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی‌احمدی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محمدشهر اظهار داشت: امامزاده محمد در محمد شهر با همت و تلاش و مسئولان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امامزاده‌ها با توجه به جایگاهی که دارند باید به عنوان قطب‌های فرهنگی در شهر و منطقه محسوب شوند.

این مسئول با اشاره به فروش قبور در آرامستان‏‌های اطراف امامزاده‏‌ها افزود: درآمد حاصل از فروش این قبور به طور کامل صرف عمران آن امامزاده شده است.

* گلایه‌مندی مسئولان شهرداری محمدشهر از اوقاف

وی ضمن اعلام اینکه شهرداری‏ها موظف هستند تا با ساخت آرامستان‌ها به مردم و خانواده‌ها خدمات‌رسانی کنند گفت: کمک اوقاف به شهرداری در این باره وظیفه نیست بلکه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است اما متأسفانه مسئولان شهری در محمدشهر نه تنها بابت این موضوع از ما تشکر نکردند بلکه گلایه‌مند نیز بودند در صورتی که ساخت آرامستان‌ها و ارائه خدمات اینچنینی به عهده و از وظایف شهرداری است.

این مسئول تأکید کرد: هم‌اکنون قیمت قبر در امامزاده عبدالله به هیچ عنوان منطقی نبوده و خلاف تعرفه‌های تعیین شده نیست.

بنی‌احمدی افزود: قیمت‌های قبرها را بر اساس تعرفه‏‌های مصوب قیمت‌گذاری می‌کنیم و اعلام قیمت 4 یا 5 میلیون برای هر قبر در امامزاده عبدالله به هیچ وجه درست نیست.

به گفته وی، قیمت مصوب اوقاف برای قبور در محل مذکور برای افراد بومی منطقه 20 میلیون ریال است و در بعضی اوقات نیز این قیمت با 25 درصد تخفیف اعمال می‏شود.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول