اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد املش:

4 هزار مددجو در املش زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد املش گفت: چهار هزار و 568 نفر مددجوی املش زیرپوشش کمیته امداد هستند.

4 هزار مددجو در املش زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی پنجی در جلسه کمیته امداد این شهرستان با اشاره به اینکه جامعه سالم متشکل از خانواده‌های دارای سلامت فکری، روحی، اخلاقی، دینی و اعتقادی است، اظهار کرد: مصون‌سازی خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در جامعه از طرف کارگزاران فرهنگی کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد هشت ماه نخست امسال کمیته امداد املش اشاره کرد و گفت: دو هزار و 667 خانوار شامل چهار هزار و 568 نفر عائله از محرومان  و مستضعفان  زیرپوشش کمیته امداد املش هستند.

این مسئول، پرداخت بالغ بر 61 میلیارد و 132 میلیون ریال مستمری به مددجویان زیرپوشش طرح شهید رجایی و عادی و بیش از 504 میلیون ریال کمک ازدواج و جهیزیه فرزندان زیرپوشش و... را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

وی امکانات تحصیلی فرهنگی و اردویی برای 378 دانش‌آموز و 72 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی و برنامه‌های آموزشی بزرگسالان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد.

پنجی، تغذیه 50 کودک، احداث و بهسازی 11 باب سرویس بهداشتی، بیمه تامین اجتماعی 72 نفر، زیرپوشش بیماران دیالیزی، حمایت 640 حامی از  ایتان زیرپوشش کمیته امداد را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

وی از معرفی 150 نفر برای آموزش رایگان خودکفایی و اشتغال به مراکز فنی و حرفه‌ای املش خبر داد و اذعان کرد: در بخش مشارکت‌های مردمی تعداد 9 هزار و 640 عدد صندوق صدقات در سطح منازل و مغازه‌ها نصب شد که درآمد آن بالغ بر 850 میلیون ریال بود.

رئیس کمیته امداد املش، 13 میلیون ریال کمک نقدی به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد و افزود: در مدت مذکور بیش از دو میلیارد ریال به 291 نفر از اقشار زیرپوشش و آسیب‌پذیر جامعه وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی مجموع اعتبارات سال جاری کمیته امداد املش برای پرداخت وام‌های خود اشتغالی و خودکفایی به 587 نفر مددجو را چهار میلیارد و پنج میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/84002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول