اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی ماهنشان خبر داد

معرفی 75 پرونده مددجویی به جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از معرفی 75 پرونده مددجویی به جهاد کشاورزی خبر داد.

معرفی 75 پرونده مددجویی به جهاد کشاورزی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدید کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش با اشتغالزایی برای آنها است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد به طرق مختلف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و معرفی افراد مستعد به مراکز کاریابی از جمله راه‌هایی است که از طریق آن برای مددجویان شغل ایجاد می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه از آغاز سال‌جاری نیز در استمرار فعالیت‌های کمیته امداد در سال جهاد اقتصادی موضوع اشتغال خانوارهای مددجو مورد توجه بوده است، اضافه کرد: امسال کمیته امداد در لبیک‌گویی به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین وارد کردن مددجویان در چرخه اشتغال و تولید اقدامات چشمگیری را انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های دولت از مددجویان کمیته امداد در بحث اشتغالزایی افزود: خوشبختانه امسال بخشی از اعتبارات اشتغالزایی از محل ستاد توسعه کشاورزی به مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته و کمیته امداد نیز بر همین اساس با شناسایی افراد مستعد اشتغال نسبت به معرفی آنها به بانک‌های عامل اقدام می‌کند.

غفاری با بیان اینکه امسال 75 پرونده مددجویی از مددجویان شهرستان ماهنشان در بخش کشاورزی به جهاد کشاورزی معرفی شده است، اضافه کرد: اعتباری که برای اشتغالزایی این تعداد پرونده در نظر گرفته شده است، 12 میلیارد و 740 میلیون ریال است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 46 پرونده در دست اقدام نیز در بخش ستاد توسعه کشاورزی وجود دارد، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد پرونده نیز مبلغ 6 میلیارد و 900 میلیون ریال است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول