اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم تاکید کرد

ایستادگی در برابر تحریم‌ها از طریق همدلی عمومی

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: دشمنان به وسیله تحریم‌های اقتصادی قصد نابودی نظام اسلامی را دارند اما به وسیله همدلی همه آحاد ملت می‌توان در برابر آنها ایستادگی کرد.

ایستادگی در برابر تحریم‌ها از طریق همدلی عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی و حوزه حمل و نقل استان قم ابراز کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه حمل و نقل قم امیدوار کننده است و امیدواریم فعالان این حوزه در ادامه مسیر هم مشمول توفیقات الهی باشند.

وی افزود: همه افراد باید در مسیر خدمتی که خداوند تعیین کرده شکرگزار باشند زیرا در این جهان مشاغل مختلفی وجود دارد اما برخی از آن‌ها زیبایی‌های دارند که لذتی دو چندان را نصیب انسان می‌کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت در عرصه حمل و نقل از جمله مشاغل لذت‌بخش است گفت: رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل در دوران‌های مختلف انقلاب تلاش فراوانی از خود نشان داده‌اند و امیدواریم در ادامه مسیر هم با برداشتن باری از دوش نظام اسلامی، در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و ایران کمر همت به نابودی نظام اسلامی بسته‌اند و به دنبال استعمار و استثمار ملت ایران هستند و بر همین اساس تضعیف مردم را در دستور کار قرار داده‌اند اما فعالان عرصه حمل و نقل از جمله اقشاری هستند که با عزت و تواضع به خدمت‌رسانی مشغول بوده و هیچ منتی بر سر دیگران نمی‌گذارند.

سعیدی با تاکید بر پیروی از سیره اولیای الهی بیان داشت: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر حرکت خود از مدینه به کربلا، امنیت راه‌های شناخت و معرفت و نیز راه‌های فیزیکی را مد نظر داشتند به طوری که امروز هر کس راه اباعبدالله(ع) را بپیماید منحرف نخواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اضافه کرد: امام حسین(ع) چراغ راه هدایت است و حتی پس از شهادت نیز تأثیر خود را بر جامعه گذاشت به همین دلیل امنیت و آسایش امروز ما به دلیل فداکاری‌های اباعبدالله(ع) است.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش بیشتر برای ایمن‌سازی و افزایش امنیت راه‌ها گفت: رانندگانی که به تنهایی در جاده‌ها طی طریق می‌کنند می‌توانند با تأسی به مولای خویش حضرت اباعبدالله(ع) تنهایی را فراموش کرده و خدمت خود را به بهترین وجه انجام دهند.

سعیدی بیان داشت: همه مردم به دنبال یافتن راه صحیح در زندگی هستند و این مهم نیز بدون توجه به سیره نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت(ع) محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/78004/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول