اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

نمایش 95 اثر فرهنگیان در نمایشگاه پژوهش کردستان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش استان 95 اثر فرهنگیان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

نمایش 95 اثر فرهنگیان در نمایشگاه پژوهش کردستان

فرهنگ ملک‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد اثر فرهنگیان 25 طرح پژوهشی و 70 عنوان اثر تألیفی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

وی افزود: اقدام پژوهان برتر استان کردستان، دو نفر دانش‌آموز و سه فرهنگی پژوهشگر برتر کردستانی در مراسم استانی هفته پژوهش مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کردستان برنامه‌های مختلف را در هفته پژوهش در دست اقدام دارد، خاطرنشان کرد: تقدیر از دست‌اندرکاران تحقیق و پژوهش و معلمان پژوهنده مناطق و شهرستان‌های استان از جمله این برنامه‌ها است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: نمایشگاه پژوهش هم‌اکنون در دانشگاه علوم پزشکی استان در معرض دید بازدیدکنندگان است.

ملک‌محمد همچنین از انتخاب یکی از فرهنگیان شهرستان قروه به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری نام برد و گفت: فاطمه حاجیان دبیر شهرستان قروه در پانزدهمین برنامه معلم پژوهنده سال‌تحصیلی 90 – 91 به عنوان پژوهشگر برتر کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی یادآور شد: در سال‌تحصیلی گذشته 639 نفر از معلمان استان در برنامه معلم پژوهنده شرکت کردند که از این تعداد 185 نفر در مرحله استانی منتخب و تعداد 20 نفر نیز به مرحله کشوری معلمان پژوهنده راه یافتند که در این مرحله فاطمه حاجیان در رشته مشاوره موفق به کسب عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری شد.

انتهای پیام/79007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول