اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز خبر داد

افتتاح پژوهش‌سرای دانش‌آموزان اوز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از آغاز به کار دوره جدید فعالیت‌های پژوهش‌سرای دانش‌آموزان منطقه اوز خبر داد.

افتتاح پژوهش‌سرای دانش‌آموزان اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در جلسه شورای معاونان این اداره از آغاز به کار دوره جدید فعالیت‌های پژوهش‌سرای دانش‌آموزان منطقه اوز خبر داد و اظهار داشت: تاکنون این مرکز تحقیقی پژوهشی پایگاه برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و بدو استخدام و خودآموزی بود که با استقرار یک نیروی اداری در این مجموعه شاهد فعالیت‌های جدید در آن خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز در بخش دیگری از سخنان خود بر آمادگی این اداره برای سازماندهی این مرکز به منظور تشکیل انجمن‌های تخصصی فیزیک، شیمی، زیست، ادبی، هنری و علوم انسانی سخن گفت و ابراز داشت: هدف نهایی کارشناسان این اداره بر این اصل استوار است که در کنار دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشکده بهداشت بتواند به عنوان قطب علمی منطقه معرفی شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت لازم برای تقویت علمی دانش‌آموزان و معلمان در منطقه وجود دارد خاطرنشان کرد: هنرجویان هنرستان رافعی اوز چند سال پیاپی با افتخارآفرینی در مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های کشور توانسته است مقام برتر کشوری و استانی را کسب کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش اوز از خیران و مسئولان خواست با حمایت‌های خود و توجه به این مرکز پژوهشی در تقویت بنیه علمی علاقمندان به علم و تحصیل بکوشند.

در ادامه کارشناس گروه‌های آموزشی این اداره بر اهمیت توجه ویژه به برگزاری جشنواره خوارزمی اشاره کرد و خواستار تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در دانش‌آموزان شد و گفت: تنها راه دستیابی به این مهم استفاده از طرح‌ها و ایده‌های دانش‌آموزان است.

شهرام لطفی با اشاره به زیربنایی و شالوده بودن مقطع ابتدایی در شکل‌گیری جسم، فکر و روح آینده‌سازان کشورمان تصریح کرد: در تلاشیم برای تحقق عملی به ایده‌های ذهنی و ابتکارات دانش‌آموزان خلاق زمینه برگزاری جشنواره بزرگ خیام برای دانش‌آموزان منطقه را فراهم سازیم.

کارشناس گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش اوز اظهار امیدواری کرد که با ارتباط هدفمند خانه، مدرسه و دانش‌آموز بتوانیم در طراحی برنامه‌های عملیاتی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بکوشیم.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول