اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مدارس آمل مشکلی در تامین سوخت ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: با توجه به آغاز فصل سرما مدارس این شهرستان مشکلی در زمینه تامین سوخت ندارند.

مدارس آمل مشکلی در تامین سوخت ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در دبیرستان فرزانگان علامه محمدتقی آملی برگزار شد، بیان داشت: آموزش و پرورش نقشی کلیدی در همه عرصه‌های جامعه دارد و تربیت مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی بر عهده آنها است.

وی با اشاره به اینکه باید چهره‌های برتر علمی، فقهی، فلسفی و دینی این شهرستان به دانش‌آموزان شناسانده شوند، افزود: آمل از مراجع بزرگ تقلید بهره می‌برد که می‌تواند الگوی ویژه‌ای برای تمام نسل‌ها باشد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه باید مسئولان در ارتقای علمی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: امر تعهد نیز باید در کنار تخصص تقویت شده و ابعاد مسائل آموزشی و فرهنگی نیز در کنار علم و دانش در اولویت باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آمل با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان ما ثابت کردند که در عرصه‌های بین‌المللی می‌توانند انحصار را بشکنند و با درخشش خود در دنیا نام ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند، اذعان داشت: آنها نشان دادند که می‌توان با تکیه بر دانش و فناوری بومی به دستاوردهایی برسیم که دنیا را به حیرت وادار کنیم.

وی در آستانه 9 دی با اعلام اینکه این روز، روز بصیرت و اقتدار ملی مردم ایران اسلامی است، گفت: باید در این روز نیز همانند روزهای 22 بهمن و 12 فروردین در انتقال ایستادگی و بصیرت به جامعه تلاش و کوشش داشته باشیم زیرا در روز 9 دی سال 88 مردم در سرکوبی فتنه حماسه‌ای خلق کردند که برگ زرینی از انقلاب را رقم زده است.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه باید در روز 9 دی دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی به جامعه القا شود، خاطر نشان کرد: باید در مدارس هم با برگزاری سخنرانی‌ها و نمایشگاه عکس دانش‌آموزان را از چگونگی دشمن‌شناسی و وقایع بعد انتخابات ریاست جمهوری آگاه سازیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش هوشمندسازی مدارس شهرستان نیز 411 کلاس درس هوشمندسازی شد، با اشاره به آغاز فصل سرما بیان داشت: مدارس ما در زمینه سوخت مشکلی ندارند و به اندازه کافی از ذخیره سوخت برخوردار هستند.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول