اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم عنوان کرد

شهادت و مقاومت رمز نجات عالم بشریت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: شهادت و مقاومت تنها راه برای نجات ایران اسلامی، جهان اسلام و عالم بشریت خواهد بود و صحت این ادعا خون شهیدان است.

شهادت و مقاومت رمز نجات عالم بشریت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامعلی قاسمی عصر امروز در مراسم وداع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس، با اشاره به اینکه شهیدان راه مکتب ولایت را با نثار خون خود تداوم بخشیدند، تصریح کرد: خط سرخ شهادت امام حسین(ع) راه صحیحی برای رستگاری عالم بشریت است.

وی با اشاره به سلحشوری و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا در عملیات آزادسازی خرمشهر از جان خود گذشتند تا وجبی از خاک میهن اسلامی را تقدیم دشمن نکنند.

*شهدا فرزندان همیشه سربلند هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با تاکید بر اینکه شهدا ایثارگران و رزمندگان فرزندان همیشه سربلند ملت ایران خواهند بود اضافه کرد: شهدا برای حفظ حیثیت و شرف ملت ایران جانفشانی کردند و با نثار خون خود آبرومندی و عزت را برای ایران به ارمغان آوردند.

*شهادت و مقاومت رمز نجات عالم بشریت

قاسمی با اشاره به اینکه راه شهادت تا زمانی که امام حسین(ع) الگو باشد تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: شهادت و مقاومت تنها راه برای نجات ایران اسلامی، جهان اسلام و عالم بشریت خواهد بود و صحت این ادعا خون شهیدان است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه بسیار رفیع شهیدان در جامعه اسلامی گفت: امروز تکریم و تجلیل از شهدای والامقام ضمن اینکه موجب تکریم انسان‌ها می‌شود ما را در عرصه مقابله با استکبار و دشمنان اسلام، تقویت کرده و به ما انگیزه دو چندان می‌دهد.

*برای حضور در دفاع مقدس طلبی از کسی نداریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه نادم و پشیمان نیستیم که در دفاع مقدس حضور داشتیم، اضافه کرد: ما برای حضور خود و دفاع از آبرو و ناموس کشور از هیچ کسی طلبکار نیستیم.

انتهای پیام/78008/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول