اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری بوشهر:

40 درصد پست‌های مصوب ساختار قضایی استان بوشهر بلاتصدی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: بیش از 40 درصد پست‌های مصوب در ساختار قضایی استان بوشهر بلاتصدی بوده که این وضعیت مشکلاتی را در پی دارد.

40 درصد پست‌های مصوب ساختار قضایی استان بوشهر بلاتصدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حیدر بحرانی در آیین بهره‌برداری از ساختمان دادگستری جم اظهار داشت: ایجاد امنیت و نظم در جامعه از مهم‌ترین مأموریت‌های دستگاه قضایی است و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: عدالت و امنیت دو موضوع مهم در جامعه است که همه ما باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به وضعیت شعب دادگستری در استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای 15 حوزه قضایی شامل 9 دادگستری و شش دادگاه بخش است.

بحرانی اذعان داشت: در حال حاضر امور قضایی مردم این استان از طریق 32 شعبه در دادسراها و 36 شعبه نیز در دادگاه‌ها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به کمبود نیروی انسانی در دستگاه قضایی بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ساختار قضایی در استان بوشهر با کمبود شدید نیروی انسانی رو به رو است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه و منحصر به فردی است و باید از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه استان بهره ببریم و در واقع توجه همه جانبه به آن ضروری است.

بحرانی با اشاره به مشخصات ساختمان دادگستری جم گفت: ساختمان دادگستری شهرستان جم در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با زیربنای دو هزار و 330 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

وی بیان داشت: برای احداث ساختمان دادگستری جم 27 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا 50 سال آینده پاسخگوی نیازهای تشکیلات قضایی در این شهرستان است.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول