اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

محرم و صفر مبارزه با ظلم و جور مستکبران را یاد‌آوری می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه محرم و صفر تداعی مبارزه با ظلم و جور است، گفت: فلسفه ماه محرم و صفر و قیام امام حسین(ع) مبارزه با ظلم، ستم و زیاده‌خواهی‌های استکبار و ظالمان و حاکمان فاسد است.

محرم و صفر مبارزه با ظلم و جور مستکبران را یاد‌آوری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت‌الله سرلکیان بعد از ظهر امروز در جمع بانوان مبلغه اراک اظهار داشت: اعتقاد به فلسفه ماه محرم و صفر بود که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و امروز نیز نقطه عطف بیداری مسلمانان آزاده جهان در برابر ظلم و ستم دشمنان خدا است.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به کمال، سعادت عزت و شرف در زندگی الگو قرار دادن امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) لازم است، تصریح کرد: حفظ دین اسلام با صبر، شکیبایی و استقامت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) حاصل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نباید با رفتارهای غلط، خرافه پرستی و بدعت‌های نادرست موجب انحراف این حرکت تاریخ ساز شد، ادامه داد: با حفظ و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و دینی و حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) می‌توانیم راه امام حسین(ع) که مبارزه علیه ظلم و ستم و ایستادگی در مقابل زورگویان است را ادامه دهیم

سرلکیان با اشاره به اینکه تبلیغ چهره به چهره مؤثرترین و مدرن‌ترین تبلیغ است، از بانوان مبلغه خواست که برای معرفی و تبیین فلسفه قیام عاشورا و جلوگیری از ورود مسائل خرافی و بدعت‌ها در آیین‌های عزاداری ویژه بانوان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی گفت: مبلغان در تبیین دین اسلام و هدایت نسل جوان به سوی ارزش‌های دینی نقش مؤثری دارند و علاوه بر پرداختن به مسائل خرافی و بدعت‌ها در آیین‌های عزاداری باید به مسائل و شاخص‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/87001/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول