اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

فعالان پژوهش شورای اداری در قزوین تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از فعالان پژوهش شورای اداری استان قزوین در سالن آمفی‌تئاتر پارک علم و فناوری امام خمینی این استان برگزار شد.

فعالان پژوهش شورای اداری در قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش تجلیل از فعالان پژوهش شورای اداری استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در سالن آمفی‌تئاتر پارک علم و فناوری امام خمینی این استان با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و مسئولان و مدیران ارشد استانی برگزار شد.

در این همایش عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و مسئولان، معاونان و مدیران ارشد استانی از جمله استاندار قزوین، منابع نیروی انسانی استاندار قزوین و سرپرست و معاون پارک علم و فناوری امام خمینی سخنرانی کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در همایش تجلیل از فعالان پژوهش شورای اداری استان قزوین چگونگی ایجاد شهر و دولت الکترونیک را برای مسئولان و مدیران ارشد این استان تشریح کرد و از آنان خواست برای ایجاد این فضای مجازی در استان همت کنند.

علی‌اکبر جلالی با اشاره به اینکه با پژوهش در فضای مجازی می‌توان بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد، گفت: این فضا بهترین محیط اطلاع‌رسانی سریع و به موقع در دنیا است که باید شهرها به آن مجهز شوند تا شهروندان از اطلاعات دنیا به‌روز مطلع شوند.

وی با بیان اینکه شهر الکترونیک منجر به اشتغال‌زایی بزرگی در ایران می‌شود، بیان داشت: با ایجاد این شهر مشکلات بیکاری 100 درصد برطرف می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی شهر الکترونیک دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات و هنر نیز مشغول به فعالیت می‌شوند، متذکر شد: با تحقق این هدف برای اقشار مختلف جامعه اشتغال ایجاد می‌شود.

در پایان همایش از فعالان پژوهش شورای اداری استان قزوین توسط مسئولان ارشد استانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/77009/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول