اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه حضرت معصومه(س)

اساتید و دانشجویان پژوهنده تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه(س) از برگزاری همایش تجلیل از پژوهشگران برتر در این دانشگاه خبر داد.

اساتید و دانشجویان پژوهنده تجلیل می‌شوند

علی‌مراد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از اساتید و دانشجویان پژوهشگر در دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: در این مراسم در هر رشته از یکی از اساتید به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر می‌شود که این اساتید بر اساس معیارهای پژوهشی و مقالاتی که در مجلات معتبر به چاپ رسانده‌اند، انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: در این مراسم از هر رشته یک دانشجو نیز به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شده و از میان کارمندان دانشگاه نیز افراد منتخب معرفی خواهند شد.

مدیر پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه در این مراسم کارنامه پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه(س) رونمایی می‌شود، ابراز داشت: رونمایی از دو کتاب به نام‌های «الگوی اسلامی مسجد» و «گلچین بوستان معرفت» از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش مدیر انتشارات سمت به تبیین اهمیت موضوع پژوهش به خصوص در ارتباط با علوم انسانی خواهد پرداخت و گزارشی از روند فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه(س) ارائه خواهد شد.

حیدری با اشاره به عملکرد دانشگاه حضرت معصومه(س) در سال گذشته در زمینه پژوهش عنوان داشت: با توجه به اینکه این دانشگاه هنوز نوپا است و تنها 12 عضو هیئت علمی دارد، تا امروز توانسته افتخارات پژوهشی خوبی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته بیش از 40 کتاب تدوین شده و تعدادی مقاله در مجلات معتبر علمی از سوی اساتید دانشگاه حضرت معصومه(س) منتشر شده است، بیان کرد: به ازای هر عضو هیئت علمی چهار مقاله و کتاب در این یک سال به چاپ رسیده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه حضرت معصومه(س) ادامه داد: مدیریت پژوهش دانشگاه حضرت معصومه(س) برای دانشجویان و اساتیدی که فعالیت‌های پژوهشی داشته باشند، تشویق‌های مادی و معنوی در نظر می‌گیرد و تنظیم شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های پژوهشی به منظور ارتقای سطح پژوهش‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که در این معاونت انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرکت دانشگاه حضرت معصومه(س) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی اظهار کرد: در این نمایشگاه غرفه دانشگاه حضرت معصومه(س) با استقبال خوبی روبه‌رو شده و دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه در این غرفه برای مخاطبان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/78006/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول