اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان:

استفاده از باند دوم فرودگاه آبادان ممکن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه آبادان گفت: طبق توافقنامه وزیر راه و شهرسازی و پیگیری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، استفاده از باند دوم 14L/32R فرودگاه آبادان ممکن می‌شود.

استفاده از باند دوم فرودگاه آبادان ممکن می‌شود

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با بیان این‌که در چهارمین جلسه شورای حمل و نقل و مسکن استان خوزستان بر جایگاه حمل و نقل به‌عنوان مبنای توسعه و آبادانی تأکید شد، گفت: در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به بررسی مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، اجرایی شدن مصوبات سفر مقام عالی وزارت را در دستور کار قرار داد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ادامه داد: وی همچنین روند اجرای مصوبات را مثبت ارزیابی کرد و همت و تلاش مضاعف را جهت تحقق مصوبات و تکمیل پروژه‌ها ضروری دانست.

وی عنوان کرد: مصوبه سفر وزیر راه و شهرسازی طرح تقرب به خاک عراق بود که این امر محقق شد.

معضل ابطال ناشی از کاهش دید پروازها به حداقل می‌رسد

رضایی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: این توافقنامه با رایزنی وزیر راه و شهرسازی و پیگیری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اخذ شد.

وی با تأکید بر اهمیت و ارزش این طرح عنوان کرد: با آخذ این مجوز استفاده از باند دوم 14L/32R فرودگاه آبادان ممکن است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: با صدور مجوز ورود پروازها به خاک عراق و اجرای فرود اتوماتیک که در مرحله خرید دستگاه است، معضل ابطال ناشی از کاهش دید پروازها به حداقل می‌رسد.

وی ادامه داد: مشکل نفوذ به خاک عراق دلیل عمده عدم تمایل شرکت‌های هواپیمایی جهت برقراری پرواز در مسیر آبادان بود که به لطف خدا و پیگیری مسئولان این مشکل مرتفع شد.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول