اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران صدا و سیما

دانشجوی دانشگاه آزاد همدان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد

خبرگزاری فارس: دانشجوی دکترای رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران سازمان صدا و سیما به عنوان پژوهشگر برتر این سازمان انتخاب شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد همدان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عیسی زارعی، دانشجوی رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان که هم‌اکنون مدیریت آرشیو و کتابخانه مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای مرکز قم را بر عهده دارد، در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران سازمان صدا و سیما به عنوان پژوهشگر برتر این سازمان در سال 1391 انتخاب شد.

وی که از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان «ارزیابی عملکرد اداره کل آرشیوها و کتابخانه­های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM»، در سال 1389 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دفاع کرده است هم اکنون به عنوان دانشجوی دوره دکتری در واحد همدان در رشته علم اطلاعات و دانش­شناسی مشغول به تحصیل است.

وی فعالیت‌هایی همچون، عضو هیئت‌مدیره و مسئول کمیته تاریخ شفاهی انجمن کتابداری و اطلاع­رسانی استان قم، همکاری، داوری و چکیده­نویسی مقالات مجله کودک، نوجوان و رسانه، نمایه­سازی کتاب­های مختلف و همکاری با گروه نمایه­سازی بنیاد بین­المللی علوم وحیانی اسراء را در کارنامه عملی خود دارد.

تألیف یک کتاب، 11 مقاله علمی و پژوهشی نیز بخشی از کارنامه علمی این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.

انتهای پیام/89003/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول