اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بورس گلستان:

سهامداران اقدام به فروش سهام عدالت نکنند/ 2/1 میلیون گلستانی سهام عدالت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بورس گلستان با تأکید بر اینکه سودجویان می‎خواهند، سهام باارزش سهامداران را با قیمتی نازل بخرند از سهامداران خواست تا اقدام به فروش سهام عدالت نکنند.

سهامداران اقدام به فروش سهام عدالت نکنند/ 2/1 میلیون گلستانی سهام عدالت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی جعفریان بعدازظهر امروز در دوازدهمین همایش سراسری دهیاران گلستان که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: در گلستان حدود یک میلیون و 200 هزار نفر دارای سهام عدالت هستند که ارزش سهام آنها دو میلیون تومان الی 3 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اکثر سهامداران روستایی هستند و گاهی به ارزش سهام خود آگاهی ندارند، ادامه داد: به خاطر عدم اطلاع از ارزش سهام عدالت، سهامداران حاضر هستند سهام خود را به قیمت 300 هزار تومان الی 400 هزار تومان به فروش برسانند.

مدیرعامل بورس گلستان از سهامداران خواست تا زمانی که اطلاع‎رسانی در این زمینه صورت نگرفته، اقدام به فروش سهام خود نکنند و متذکر شد: البته تا جایی که توانستیم جلوی این جریان را گرفته‎ایم و این مهم همچنان ادامه دارد.

* انقلاب بزرگی در عرصه بازار سرمایه و بورس در دولت نهم اتفاق افتاد

جعفریان با بیان اینکه در دولت نهم انقلاب بزرگی در عرصه بازار سرمایه و بورس اتفاق افتاده است، عنوان کرد: دولت علاوه بر زحمات سنگین در حوزه‎هایی چون تحریم‎های خارجی، تحریم‎های داخلی و مقاومت اقتصادی، همچنان با قدرت ایستاده و خدمات عالی به مردم می‎دهد.

* برای نخستین بار بزرگترین شرکت‎های ایران وارد بورس شدند

وی با اشاره به اینکه جبهه جدیدی با اجرای اصل 44 در بورس کشور اتفاق افتاده است، یادآور شد: دستور مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی انقلابی در بورس ایجاد کرد و برای نخستین‌بار بزرگترین شرکت‎های ایران وارد بورس شدند.

مدیرعامل بورس گلستان خاطرنشان کرد: در طول یک و دو سال اخیر سود 200 تا 400 درصدی بازدهی به مردم داده شد که این مسیر همچنان ادامه دارد.

دهه 50 نخستین حضور گلستانی‎ها در بورس

جعفریان بیان داشت: نخستین حضور بورس در گلستان به فروش سهام شرکت نفت بهران در دهه 50 خورشیدی بازمی‎گردد، به طوری که بیشترین سهامداران این شرکت، مردم گلستان هستند.

وی در پایان ابراز داشت: هم‌اکنون بیش از 5 هزار نفر در گلستان سهامدار نفت بهران هستند که ارزش سهام برخی از آنها به 500 میلیون تومان می‎رسد.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول