اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمانشاه اعلام کرد

کشف 994 کیلوگرم مواد‌مخدر در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمانشاه گفت‌: از ابتدای سال تاکنون 994 کیلو‌گرم انواع مواد مخدرکشف و ضبط شده است‌.

کشف 994 کیلوگرم مواد‌مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، محسن زرین‌ماه در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان کرمانشاه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در آذرماه سال‌جاری بیش از 25 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف و ضبط شده است و در همین راستا 385 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند‌.

زرین‌ماه افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 994 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف و ضبط شده است که در همین راستا 4 هزار و 295 نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون هشت جلسه تشکیل و بیش از 60 مصوبه نیز داشته است.

‌فرماندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به تلاش دشمن در گسترش این پدیده خانمان‌سوز گفت : امروز دشمنان نظام و غرب در تلاش هستند با گسترش مواد‌مخدر صنعتی جوانان ما را مورد آسیب قرار داده و نیت اصلی آنها از بین بردن باورهای دینی و اعتقادی جوانان است‌.

 معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمانشاه نیز گفت‌: در سطح شهر کرمانشاه 9 کمپ ترک اعتیاد برای بازگشت دوباره به زندگی مبتلایان به این معضل خانمان‌سوز  فعال است.

امیر مرادی افزود: تعداد 96 عطاری در سطح شهر کرمانشاه فعالیت داشته‌اند که با بازرسی اعضا شورای مبارزه با مواد‌مخدر شهرستان مشخص شد 32 عطاری دارای مجوز فعالیت هستند و 16 واحد دیگر نیز فاقد مجوز فعالیت و همچنین توزیع داروهای مخدر پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند وبه 48 واحد دیگر نیز اخطار داده شده است به فوریت نسبت به دریافت مجوز اقدام و در غیر این‌صورت پلمپ می‌شوند.  

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول