اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی بردسکن خبر داد

دستگیری 13 خرده‌فروش مواد مخدر در بردسکن

خبرگزاری فارس:فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر 13 خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 13 خرده‌فروش مواد مخدر در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حیدر مرزبان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بردسکن اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی یکسری عملیات پلیسی، موفق به دستگیری یک باند سرقت سیم و کابل‌های برق و کشف اموال مسروقه شدند. وی بیان کرد: سارقان با استفاده از روش‌های خاص، اقدام به سرقت می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و روز گذشته سارقان هنگام سرقت کابل‌های برق شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

مرزبان گفت: از 2 نفر سارق دستگیر شده مقداری سیم و کابل سرقتی به همراه ابزار و لوازم سرقت کابل از قبیل قیچی و ..... کشف که در این رابطه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 17 فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن همچنین از دستگیری 13 خرده فروش مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد.در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر 13 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

مرزبان گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهر بردسکن طرح مبارزه با سوداگران مواد مخدر با همکاری پلیس تخصصی در شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: در اجرای این طرح 13 نفر از خرده فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر که سبب نارضایتی شهروندان شده بودند توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

به گفته وی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ناحیه قاچاقچیان مواد مخدر در محورهای منتهی به بردسکن کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول