اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

اجازه ندهیم مسئله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی کم‌رنگ شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که مسئله حجاب و حفظ آن از مهم‌ترین مقوله‌‌ها است، گفت: نباید اجازه دهیم معانی معنوی و ارزش‌های اسلامی آن در جامعه اسلامی کم‌رنگ شود.

اجازه ندهیم مسئله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی کم‌رنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در همایش «عفاف و حجاب» شهرستان چرام  اظهار کرد: وظایف و نقش والدین و مربیان در ترویج عفاف و حجاب در خانواده‌ها و در میان جوانان بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار چرام ضمن اشاره به برخی از آیات مرتبط با بحث حجاب و عفاف گفت: حجاب موضوعی شخصی و فردی نیست، بلکه همه افراد جامعه چه مرد و چه زن به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

وی به عواقب و آثار ‌عدم رعایت عفاف و حجاب در خانواده‌ها و جامعه اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات بشریت و به کمال رسیدن را اطاعت از دستورات و قوانین شرع مقدس اسلام دانست و پایبندی همه افراد جامعه را به دین و به خصوص موضوع عفاف و حجاب خواستار شد.

این مسئول بیان این‌که مردم شهرستان چرام به مسائل دینی و مذهبی پایبند هستند، خاطرنشان کرد: مسئله حجاب و حفظ آن از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که نباید اجازه دهیم معانی معنوی و ارزش‌های اسلامی آن در جامعه کم ‌رنگ شود.

نیکروز تصریح کرد: دشمن با ترویج برخی بداخلاقی‌ها و مدهای غیره اسلامی در نظر دارد تا مسئله حجاب را در بین بانوان و مردان مسلمان کم‌ رنگ کرده و آنان را به سمت فرهنگ غلط غربی سوق دهد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام حجاب و عفاف را به عنوان دو ارزش در جامعه بشری و به ویژه جوامع اسلامی مطرح کرد و ابراز داشت: این دو مقوله باید حفظ و نهادینه شده و بانوان با حفظ حجاب خود چشمان ناپاک و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) پیام‌آور ارزش‌های الهی درباره حجاب و عفاف است، گفت: امام (ره) درباره حجاب می‌فرماید توجه داشته باشید حجابی که اسلام قرار داده است، برای حفظ ارزش‌های شما است.

نیکروز تصریح کرد: دست‌اندر‌کاران خدمت‌گزار در امر عفاف و حجاب باید نهایت دقت و تلاش را داشته باشند که برنامه‌ها در این موضوع مهم نباید در یک جلسه و سالن خلاصه شود، بلکه ما شاهد پیامدهای مثبت آن در میان دختران کم حجاب در مدارس باشیم.

انتهای پیام/82002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول