اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سازمان بسیج مهندسین استان سمنان:

سمنان برترین استان کشور در محیط زیست طبیعی است

خبرگزاری فارس: عضو انجمن محیط زیست سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: سمنان برترین استان کشور در محیط زیست طبیعی است و باید قدر این نعمت را دانست.

سمنان برترین استان کشور در محیط زیست طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا رضایی‌فر صبح امروز در سومین جلسه اعضای انجمن محیط زیست بسیج مهندسین استان سمنان که با حضور مدیرکل محیط زیست استان در سالن جلسات محیط زیست این استان برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات کشوری باید متناسب با استعدادهای محیط زیست سمنان به سمت این استان سوق داده شود.

وی افزود: با توجه به اصل 50 قانون اساسی، وظیفه تمام آحاد مردم است که در زمینه حفاظت، احیا و بارورسازی محیط زیست گام بردارند.

عضو انجمن محیط زیست سازمان بسیج مهندسین استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشد صنعتی در منطقه غرب استان سمنان ایجاد شده؛ توان قابل تحمل محیط زیست در آن منطقه رو به کاهش است.

رضایی‏فر تصریح کرد: بهتر است تا روند پیشرفت صنعتی در کل استان سمنان در نظر گرفته شود؛ چرا که با این کار می‌توان به محیط زیست استان کمک کرد و همچنین معضل بیکاری در سایر مناطق استان نیز برطرف خواهد شد.

عضو انجمن محیط زیست سازمان بسیج مهندسین استان سمنان افزود: با توجه به وسعت مناطق چهارگانه محیط زیست در استان، باید برای صنعت اکوتوریسم در این منطقه برنامه‌ریزی جدی‌تر و کامل‌تری صورت گیرد؛ چرا که با انجام این کار می‌توان به اقتصاد استان کمک شایان توجهی کرد.

انتهای پیام/22494/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول